۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵

رتبه بندی معلمان | رویکرد سند تحول بنیادین در اجرای رتبه بندی ۲۵ / ۱ /۱۴۰۱ + زمان قطعی اجرای رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یکی از مسائل مهم در نظام آموزش و پرورش پرداحتن به سند تحول بنیادین است. اجرای سند تحول بنیادین از مهمترین اصول در .زارت آموزش و پرورش است که باید برای اجرای آن اهتمام جدی داشت. یکی از موضوعات مهم ...

رتبه بندی معلمان 17 خرداد 1401 | زمان نهائی ابلاغ رتبه بندی معلمان توسط دولت مشخص شد / قانون رتبه بندی فرهنگیان تغییر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یکی از مسائل مهم در نظام آموزش و پرورش پرداحتن به سند تحول بنیادین است. اجرای سند تحول بنیادین از مهمترین اصول در .زارت آموزش و پرورش است که باید برای اجرای آن اهتمام جدی داشت. یکی از موضوعات مهم این سند، مبحث رتبه بندی معلمان است.

ابعاد اجرای رتبه بندی فرهنگیان

جواد آل حبیب کارشناس فرهنگی درباره ابعاد اجرای رتبه بندی فرهنگیان گفت:  رتبه بندی معلمان موضوع بسیار مهمی است که دارای ابعاد مختلفی است. یکی از ابعاد اجرای رتبه بندی مساله معیشت و از آن مهمتر جایگاه معلمان است. امروز بخاطر مسائل معیشتی و مشکلاتی که در زندگی وجود دارد بیشتر به جنبه مالی این موضوع پرداخته شده است اما باید بدانیم ک در اجرای رتبه بندی بحث ارتقاء علمی معلمان و دانش آموزان و از مهمتر تولید علم که مورد تاکید رهبر انقلاب است نیز از مهمترین هدف اجرای آن است. اجرای رتبه بندی معلمان و فرهنگیان موجب ارتقاء جامعه علمی می شود و البته باید راه کارهایی که عزیزان اماده کردند نیز اجرا شود و همچنین نظارت کافی و وافی وجود داشته باشد.

رتبه بندی معلمان | رویکرد سند تحول بنیادین در اجرای رتبه بندی 25 / 1 /1401 + زمان قطعی اجرای رتبه بندی

رتبه بندی معلمان | رویکرد سند تحول بنیادین در اجرای رتبه بندی ۲۵ / ۱ /۱۴۰۱ + زمان قطعی اجرای رتبه بندی

رویکرد آموزش و پرورش از اجرای رتبه بندی در سند تحول بنیادین

ستاری فرد سخنگوی آموزش و پرورش  در ارتباط اینکه کدام معلمان رتبه بندی می شوند گفت:وی با بیان اینکه همه معلمان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، افزود: رویکرد آموزش و پرورش در این آیین‌نامه شامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رضایت‌مندی شغلی معلمان و افزایش کیفیت آموزشی و بسط عدالت تربیتی است.

زمان اجرای رتبه بندی معلمان

ستاری‌فرد با اشاره به اینکه ظرف سه ماه از تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان باید اجرایی شود، ادامه داد: ان‌شاءالله رتبه‌بندی معلمان تا پایان خرداد اجرایی می‌شود و وزارت آموزش و پرورش به محض تصویب دولت، به مرحله اجرایی می‌برد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط