۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳

رتبه بندی معلمان ۱۳ / ۰۲ ۱۴۰۱ | اجرای نظام رتبه بندی در هفته آینده در راستای حل مشکلات معیشتی معلمان/ حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت مشروط به حل مشکلات فرهنگیان / مهمترین مانع اصلی اجرای رتبه بندی / بعد از ۴۳ سال از انقلاب کدام مشکل معلمان حل شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان دغدغه معیشتی فرهنگیان برطرف می‌شود. اندیشه معاصر به این موضوع پرداختته است. با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان دغدغه معیشتی فرهنگیان برطرف می‌شود. یک نماینده مجلس اجرای رت...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان دغدغه معیشتی فرهنگیان برطرف می‌شود. اندیشه معاصر به این موضوع پرداختته است. با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان دغدغه معیشتی فرهنگیان برطرف می‌شود. یک نماینده مجلس اجرای رتبه بندی معلمان را حق مسلم آن‌ها دانست و گفت: با تصویب مجلس و همراهی دولت امیدواریم در هفته‌های آینده نظام رتبه بندی اجرایی شده تا بخشی از دغدغه معیشتی معلمان رفع شود.

حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت مشروط به حل مشکلات فرهنگیان است

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی،اظهار داشت: امری لازم و ضروری است تا به مسائل و مشکلات نظام تعلیم و تربیت اهمیت قائل شد چرا که باید از ظرفیت پیشکسوتان و متخصصان در حل مشکلات جامعه فرهنگیان استفاده کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: تا زمانی که معلمان ما آرامش روحی – روانی و آسایش مادی نداشته باشند تدریس و خدمات دهی آن‌ها متزلزل است.

رتبه بندی معلمان 13 / 02 1401 | اجرای نظام رتبه بندی در هفته های آینده در راستای مشکلات معیشتی معلمان/ حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت مشروط به حل مشکلات فرهنگیان / مهمترین مانع اصلی اجرای رتبه بندی / بعد از 43 سال از انقلاب کدام مشکل معلمان حل شد؟

رتبه بندی معلمان ۱۳ / ۰۲ ۱۴۰۱ | اجرای نظام رتبه بندی در هفته های آینده در راستای مشکلات معیشتی معلمان/ حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت مشروط به حل مشکلات فرهنگیان / مهمترین مانع اصلی اجرای رتبه بندی / بعد از ۴۳ سال از انقلاب کدام مشکل معلمان حل شد؟

اجرای نظام رتبه بندی در راستای حل مشکلات معیشتی معلمان

با تصویب مجلس و همراهی دولت امیدواریم در هفته‌های آینده نظام رتبه بندی اجرایی شده تا بخشی از دغدغه معیشتی معلمان رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین از سال ۹۲ باید اجرایی می‌شد که در این سال‌ها فقط صحبت آن مطرح شده در حالی که هیچ‌گونه اقدامی برای حل مشکلات معلمان و تأمین منابع و بودجه در رتبه‌بندی انجام نشده بود.

بدری اضافه کرد: نباید نظام تعلیم و تربیت در کشور نظام مصرفی تلقی شود بلکه نگاه سرمایه‌گذاری در این حوزه ضرورت انکارناپذیر است و مهمتر از مراکز دانشگاهی، باید در اولویت مدارس و آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

مهمترین مانع اصلی اجرای رتبه بندی معلمان

وی بیان کرد: همواره دولت‌ها مانع اصلی در اجرای نظام رتبه‌بندی بودند و سازمان برنامه و بودجه در تأمین منابع آن کارشکنی کرده است.

بدری با بیان اینکه تدوین برنامه هفتم توسعه کشور پیش روست، ادامه داد: ما انتظار داریم جامعه فرهنگیان اصلی‌ترین مطالبات خود را مطرح کرده تا در قالب برنامه هفتم توسعه بتوانیم شرایط مناسبی را برای نظام تعلیم و تربیت فراهم کنیم تا معلمان در جایگاه حساس تربیت نسل آینده بتوانند مؤثر واقع شوند.

رتبه بندی معلمان 13 / 02 1401 | اجرای نظام رتبه بندی در هفته های آینده در راستای مشکلات معیشتی معلمان/ حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت مشروط به حل مشکلات فرهنگیان / مهمترین مانع اصلی اجرای رتبه بندی / بعد از 43 سال از انقلاب کدام مشکل معلمان حل شد؟

رتبه بندی معلمان ۱۳ / ۰۲ ۱۴۰۱ | اجرای نظام رتبه بندی در هفته های آینده در راستای مشکلات معیشتی معلمان/ حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت مشروط به حل مشکلات فرهنگیان / مهمترین مانع اصلی اجرای رتبه بندی / بعد از ۴۳ سال از انقلاب کدام مشکل معلمان حل شد؟

۴۳ سال از انقلاب گذشت اما مشکلات معیشتی معلمان حل نشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نباید بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی معلمان ما دغدغه معیشتی داشته باشند بلکه بهتر است متناسب با شرایط جامعه در کنار حل این دغدغه‌ها، با آموزش مستمر و برگزاری دوره‌های تخصصی معلمان را به سمت یک کار تحول‌آفرین در عرصه تدریس سوق دهیم.

بدری تصریح کرد: ایام کرونا ضربه‌ای مهلک بر پیکره آموزش و نظام تعلیم و تربیت زده که معلمان با غیرت و متعصب ما باید عقب‌ماندگی‌ها را در این حوزه جبران کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

اسمعقیل دهقان قله زو

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱


با سلام واحترام دست تمام مسولین درد نکند تقدیر تشکر

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار