۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

«رتبه بندی معلمان» به دانشجو معلمان سال ۹۹،۹۸ رسید/ صحرایی با رتبه بندی دانشجو معلمان موافقت کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «رتبه بندی معلمان» به دانشجو معلمان سال ۹۹،۹۸ رسید. انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان با ارسال نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تاثیر ابلاغ آن دسته از دانشجومعلمان ورودی سال‌های ۹۸ و ۹۹ ـ ...

«رتبه بندی معلمان» به دانشجو معلمان سال ۹۹،۹۸ رسید/ صحرایی با رتبه بندی دانشجو معلمان موافقت کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «رتبه بندی معلمان» به دانشجو معلمان سال ۹۹،۹۸ رسید. انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان با ارسال نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تاثیر ابلاغ آن دسته از دانشجومعلمان ورودی سال‌های ۹۸ و ۹۹ ـ که سال گذشته در مدارس حضور یافته و تدریس کردند ـ جهت بهره‌مندی از امتیاز رتبه‌بندی شدند که «صحرائی» با این درخواست موافقت و دستورات لازم را صادر کرد.

در متن این نامه خطاب به صحرایی وزیر آموزش و پرورش آمده است: «سال گذشته، نظام آموزش و پرورش کشور با بازنشستگی تعداد زیادی از همکاران مواجه شد، از این رو این وزارتخانه با همکاری دانشگاه فرهنگیان، به‌منظور کیفیت بخشی به کلاس‌های درس در مدارس سراسر کشور، تصمیم به استفاده از ظرفیت‌های دانشجومعلمان ورودی سال ۱۳۹۸ دانشگاه فرهنگیان گرفت؛ دانشجومعلمانی که در شرایط سخت سال گذشته، ضمن آن‌که خود دانشجو بودند در کمال همدلی و همکاری در کلاس‌های درس حضور یافته تا دانش‌آموزان بتوانند در شرایطی برابر دروس خود را فراگیرند».

به گزارش اندیشه معاصر، در ادامه این نامه نیز آمده است: «با توجه به اقدامات حمایتی شما از این دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان به نمایندگی از دانش‌آموختگان دانشگاه و دانشجومعلمان ورودی ۹۸ و همچنین ۹۹ تقاضا دارد تا ابلاغ آن دسته از دانشجومعلمانی را که در کلاس‌های درس تدریس کرده‌اند، در رتبه‌بندی تاثیر داده شود تا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان، امکان بهره‌مندی از امتیاز این ابلاغ در طرح رتبه‌مندی معلمان برای آنان فراهم شد».

در پی این درخواست انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که وزیر آموزش و پرورش دستور اعمال امتیاز در رتبه‌بندی دانشجو معلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه فرهنگیان که پیش از فارغ التحصیلی به کلاس درس رفته‌اند را صادر و از معاونت توسعه و پشتیبانی خواسته تا راهکارهای اجرایی شدن آن را احصاء کند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط