۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

دو گزینه استقلال برای شروع طوفانی در نقل و انتقالات!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،آبی پوشان پایتخت که هفته گذشته از اولین خرید خود رونمایی کرده بودند، با امضای قرارداد با ریکاردو ساپینتو رسما کار خود را برای فصل آینده آغاز کردند. ِ استقلالی‌ها که به علت...

دو گزینه استقلال برای شروع طوفانی در نقل و انتقالات!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،آبی پوشان پایتخت که هفته گذشته از اولین خرید خود رونمایی کرده بودند، با امضای قرارداد با ریکاردو ساپینتو رسما کار خود را برای فصل آینده آغاز کردند.

ِ
استقلالی‌ها که به علت مشخص نبودن وضعیت کادر‌فنی خود، برخلاف پرسپولیس ورودی دیرهنگام به بازار نقل و انتقالات داشتند، سعی دارند با جذب دو ستاره این تاخیر را جبران کنند.

اولین گزینه آبی پوشان سعید صادقی خواهد بود، مدیران استقلال که از چند وقت پیش مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده‌اند برای جذب وی باید با رقیب سختی همچون پرسپولیس رقابت کنند.

دومین ستاره‌ای که استقلال برای جذبش اقدام کرده، محمد محبی است. محبی که تحت قرارداد سانتاکلارا پرتغال قرار دارد باید برای استقلالی شدن رضایت این باشگاه را جلب نماید. گفته می شود مذاکرات آبی پوشان پایتخت و سانتاکلارا پرتغال برای صدور رضایت نامه محبی آغاز شده و مدیران استقلال امید دارند تا هر طور که شده این بازیکن را جذب کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط