۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

دستبند قانون بر دستان سارقان ویلاهای لاکچری کیاشهر /شیوه ی سرقت آنها را لو داد/به همراه جزییات

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری 2 سارق سابقه‌‌دار منازل و ویلاهای خالی از سکنه بخش کیاشهر خبر داد.

دستبند قانون بر دستان سارقان ویلاهای لاکچری کیاشهر /شیوه ی سرقت آنها را لو داد/به همراه جزییات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور”، با بیان اینکه پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت نیروی انتظامی است اظهار داشت: تمامی آحاد جامعه در تامین و حراست از امنیت نقش‌آفرین هستند و پلیس در راستای ارتقاء احساس آن از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در بخش کیاشهر و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده ردپای سارقان را بدست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه پس از هماهنگی قضائی هر ۲ متهم این پرونده طی یک عملیات در مخفیگاهشان دستگیر شدند افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: سارقان ۳۱ و ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است خاطرنشان کرد: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

منبع :رکنا

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط