۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

دردسر رئال مادرید برای رونمایی از امباپه/ این مشکل حل‌شدنی نیست

رئال مادرید حالا با یک دردسر جدی برای رونمایی از کیلیان امباپه روبه‌رو است و هواداران این تیم باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

رئال مادرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،قابل پیش بینی است که طی چند هفته آینده کیلیان امباپه از قصد خود برای پیوستن به رئال مادرید صحبت کند. او به مسئولان پاری سن ژرمن به طور رسمی اعلام کرده که در انتهای این فصل و زمانی که قراردادش به پایان می‌رسد از تیم جدا خواهد شد و همه اخبار حاکی از آن است که پایتخت اسپانیا مقصد بعدی او خواهد بود.

جزئیات قرارداد کیلیان با رئال مادرید هنوز مورد توافق قرار نگرفته و زمانی که این اتفاق بیفتد، سفیدهای مادرید می‌توانند مشتاقانه منتظر خوشامدگویی به امباپه باشند. با این وجود آنها ممکن است به یک دلیل مجبور به انتظار طولانی‌تری برای اعلام رسمی خبر خرید جدید و بزرگ خود باشند.

روزنامه اسپانیایی آ اس در این مورد نوشته رئال مادرید با توجه به فشردگی برنامه‌هایش نمی‌توند تا قبل از شروع جام ملتهای اروپا ۲۰۲۴ از امباپه رونمایی کند. آنها توانایی سازماندهی این برنامه را قبل از ماه ژوئن نخواهند داشت به ویژه اگر این تیم یا تیم پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند که قرار است اول ماه ژوئن (۱۲ خرداد) برگزار شود. ضمن اینکه، امباپه اگر در فینال لیگ قهرمانان هم نباشد قررا است طبق برنامه در اواخر ماه می به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق شود.

حتی بعید نیست که رئال مادرید مجبور شود برای رونمایی رسمی از امباپه تا ماه آگوست یعنی اواخر مرداد ماه نیز صبر کند، یعنی زمانی که امباپه حضور خود در جام ملتهای اروپا ۲۰۲۴ را به پایان رسانده است. این شرایط به این معنی است که انتظارها برای دیدن کیلیان امباپه با پیراهن مشهور سفید رنگ رئال مادرید، ممکن است بیشتر و بیشتر شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط