۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵

درخواست رسمی علی فتح الله زاده از آیت رئیسی رئیس جمهور ایران / شماره حساب استقلال برای جمع آوری کمک های مردمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان و عرشه، درخواست رسمی علی فتح الله زاده از آیت رئیسی رئیس جمهور ایران . مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرونده بدهی این باشگاه به آندره استراماچونی گفت: پرداخت پول استرا...

اخبار باشگاه استقلال تهران / فتح الله زاده: باید از مصطفی آجورلو اجازه بگیرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان و عرشه، درخواست رسمی علی فتح الله زاده از آیت رئیسی رئیس جمهور ایران . مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرونده بدهی این باشگاه به آندره استراماچونی گفت: پرداخت پول استراماچونی به تنهایی از عهده یک باشگاه بر نمی‌آید. ما از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان بر نمی آییم. از کجا باید بدانیم دلار چند برابر می‌شود؟ این پول سنگینی است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرونده بدهی این باشگاه به آندره استراماچونی گفت: پرداخت پول استراماچونی به تنهایی از عهده یک باشگاه بر نمی‌آید. ما از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان بر نمی آییم. از کجا باید بدانیم دلار چند برابر می‌شود؟ این پول سنگینی است.

وی افزود: دولت خوب کاری کرد که به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون کمک کرد. الان هم به ما کمک کنند. دستشان را می بوسم! ما این همه پول نداریم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار