۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

درحواشی بازی استقلال و ملوان/ واکنش نشان ندادن ساپینتو به واکنش قائدی پس از تعویض

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درحواشی بازی استقلال و ملوان/ واکنش نشان ندادن ساپینتو به واکنش قائدی پس از تعویض. در مصاف استقلال – ملوان مهدی قایدی از ابتدا در ترکیب ثابت استقلال به میدان آمد، اما دردقیقه ۷۳ باتصمیم ریکاردو ساپ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درحواشی بازی استقلال و ملوان/ واکنش نشان ندادن ساپینتو به واکنش قائدی پس از تعویض. در مصاف استقلال – ملوان مهدی قایدی از ابتدا در ترکیب ثابت استقلال به میدان آمد، اما دردقیقه ۷۳ باتصمیم ریکاردو ساپینتو جای خود را به صالح حردانی داد. زمانی که تابلوی تعویض به علامت بیرون آمدن مهدی قایدی بیرون آمد، این بازیکن خطاب به مربیان کنار خط گفت: چرا من، من می‌توانم بازی کنم و…

زمانی که مهدی قایدی در نهایت از زمین بازی بیرون آمد ریکاردو ساپینتو او را در آغوش گرفت و هیچ واکنشی به حرف‌های مهدی قایدی نشان داد. به این خاطر که ریکاردو ساپینتو بر این عقیده بود؛ مهدی قایدی این حرف‌ها را به خاطر تعصب به تیم و کمک کردن به تیم زده است و دوست داشت باز هم در زمین بازی باقی بماند و دست به یک حرکت ویژه بزند.

جالب اینکه در بازی امروز قفل دروازه تیم ملوان با حرکت مهدی قایدی از کنار و ارسالی که او برای امیر ارسلان مطهری داشت، باز شد. در این صحنه پدرام قاضی پور به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

مهدی قایدی در پایان بازی یکی از شادترین بازیکنان در اردوی تیم استقلال بود و ریکاردو ساپینتو او را در آغوش گرفت. به واقع سرمربی تیم استقلال اعتراض مهدی قایدی را تعصب تعریف کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط