۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲

ورزشی

دانیال اسماعیلی فر | سوژه ای که او را به جلسه انضباطی برد

حرکتی که به نظر خیلی ها جنجالی نبود و جنجال به پا کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دانیال اسماعیلی فر یکی از بازیکنان بی حاشیه و خوب تیم پرسپولیس است دانیال اسماعیلی فر در آخرین بازی که انجام شد حرکتی انجام داد که سوژه مردم شد برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

دانیال اسماعیلی فر

دانیال اسماعیلی‌فر (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۷۱ ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند دانیال اسماعیلی فر پس از ۸ سال، اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد و در ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ با قراردادی ۲ ساله به تیم پرسپولیس پیوست

دانیال اسماعیلی فر

دانیال اسماعیلی فر

پاسخگویی او

در نیم فصل دوم توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و اکنون نیز در آبادان در نقش زننده یکی از گل‌های این تیم برابر نفت بود، در ادامه جشن گل خود با حرکت جنجالی‌اش به کمیته انضباطی دعوت شده و قرار است سوم اردیبهشت با حضور در این کمیته پاسخگو باشد.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که دانیال اسماعیلی‌فر در آن صحنه مخاطب خاصی داشته است؛ فردی که هویت او در کنار زمین مشخص نبود از همان ابتدای بازی با فحاشی‌های عجیب خود شرایط روحی سختی برای مدافع راست پرسپولیس شکل داده بود که در نهایت باعث واکنش وی شد.

به گواه شاهدان در آن صحنه، این فرد البته آی دی کارت هم داشته و به واسطه آن در نزدیکی زمین حضور داشته و در چند مرحله با فحاشی به خانواده دانیال اسماعیلی‌فر حسابی وی را شاکی کرد. باید در نهایت دید با توجه به مستنداتی که وجود دارد، اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی با چه رأیی مواجه خواهد شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

«با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی دانیال اسماعیلی‌فر «بازیکن» تیم پرسپولیس تهران مبنی بر رفتار غیرورزشی در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان مورخ ۳۰ فروردین ماه، جلسه‌ای روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. بر همین اساس وی جهت ادای پاره‌ای توضیحات در جلسه تعیین شده حضور یابد.»

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط