۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

خط قرمز ساپینتو روی نام دو ستاره/ تحول بزرگ در راه است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل مس کرمان ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. * سید حسین حسینی، مصدوم شده و سومین بازی پیاپی آبی‌پوشان را از دست د...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل مس کرمان ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

* سید حسین حسینی، مصدوم شده و سومین بازی پیاپی آبی‌پوشان را از دست داده است، در محل تمرین حضور یافت و با علیرضا رضایی، دیگر سنگربان آبی‌پوشان و بهزاد غلامپور دیدار و گفت‌وگو کرد.

* مهدی‌ مهدی‌پور، که او نیز بازی با مس را به علت آسیب‌دیدگی از دست داده است، با لباس شخصی در تمرین حضور داشت. در حالی که در روزهای گذشته شایعه شده بود مهدی‌پور و حسینی در یکی از بازی‌های استقلال جر و بحث کرده‌اند، در کنار ریکاردو ساپینتو عکسی به یادگار انداختند به شایعات پایان دهند.

* محمدحسین مرادمند و سبحان خاقانی به تمرین دور زمین پرداختند.

* ساپینتو پس از پایان تمرین نام عزیزبک آمانوف و امیرعلی صادقی را از لیست تیمش برای دیدار با مس خط زد. این در حالی است که با وجود مصدومیت سه بازیکن، باز هم سرمربی استقلال نام این دو بازیکن را وارد لیست ۱۸ نفره نکرد.

* آبی‌پوشان پس از تمرین و صرف ناهار برای سفر به کرمان راهی فرودگاه شدند.

به گزارش تسنیم، استقلال فردا ساعت ۱۷ در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف مس خواهد رفت./ تسنیم

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار