۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

خبر فوری ورزشی استقلال ۲۵ دی ماه | ستاره محبوب استقلال در آستانه محرومیت / ترکیب اصلی استقلال مقابل سپاهان مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، خبر فوری ورزشی استقلال ۲۵ دی ماه | ستاره محبوب استقلال در آستانه محرومیت. نگاهی به آمار کارتهای زرد بازیکنان استقلال مشخص میکند مهدی مهدی پور هافبک تاثیرگذار و مورد علاقه هوادا...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، خبر فوری ورزشی استقلال ۲۵ دی ماه | ستاره محبوب استقلال در آستانه محرومیت. نگاهی به آمار کارتهای زرد بازیکنان استقلال مشخص میکند مهدی مهدی پور هافبک تاثیرگذار و مورد علاقه هواداران این تیم با دریافت سه اخطار در نیم فصل اول در خطر محرومیت در دیدار این هفته مقابل سپاهان قرار دارد.

با توجه به محرومیت روزبه چشمی به علت چهار اخطاره شدن مهدی پور جزو کاندیداهای اصلی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال مقابل سپاهان به شمار می‌رود.

این بازیکن در نیم فصل اول به ترتیب مقابل تیم‌های ملوان، پیکان و گل گهر سیرجان سه بار با کارت زرد داوران تنبیه شده و در صورت گرفتن اخطار مقابل سپاهان بازی هفته دوم دور برگشت مقابل ملوان را از دست خواهد داد.

ناگفته نماند؛ دیدار هفته شانزدهم استقلال مقابل سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ پنجشنبه این هفته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط