۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

خبر فوری فتح الله زاده درباره بازیکن جدید استقلال/ آخرین وضعیت کاوه رضایی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبر فوری فتح الله زاده درباره بازیکن جدید استقلال/ آخرین وضعیت کاوه رضایی اعلام شد. علی فتح الله زاده ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی (ع)، در مورد کمک رسانی باشگاه استقلال به زلزله زدگان خوی، اظهار...

بمب نقل و انتقالاتی استقلال در دستان پیرمرد استقلالی / نقل و انتقالات 300 هزار دلاری به گل نشست/ تعیین مبلغ قرارداد قانونی نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبر فوری فتح الله زاده درباره بازیکن جدید استقلال/ آخرین وضعیت کاوه رضایی اعلام شد. علی فتح الله زاده ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی (ع)، در مورد کمک رسانی باشگاه استقلال به زلزله زدگان خوی، اظهار داشت: مردم سلحشور و متدین خوی واقعا دچار مصیبت بزرگی شده‌اند و سرما آن‌ها را اذیت می کند. جامعه ورزش همیشه در این کارها پیش‌قدم است. در کرمانشاه هم چند کانتیر درست کردیم و در کنار مردم بودیم. همشهریان من دچار وضعیت خیلی بدی هستند. بچه ۲۰ روزه هم یخ زده است. شرایط خیلی سخت است. باشگاه استقلال اعلام همدردی کرده و کمک‌هایی شده است. خود من ۵-۴ کامیون وسایل فرستاده ام. اگر توفیقی باشد روز یکشنبه عازم هستیم.

وی افزود: آنجا چادر به شدت نیاز دارند و واقعا کمبود است. از رئیس ستاد بحران تقاضا دارم هرچه سریع‌تر برایشان چادر بفرستند. دوستان هلال احمر جان بر کف آنجا هستند و کار می کنند. رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان امروز مراسمی گذاشته و وسایل جمع آوری می کند. نیازمند هستند. سرما اذیت می کند. از رئیس جمهور تقاضا دارم خودش بیشتر در میدان باشد. چادر واقعا نیاز است. خیلی واجب است. بچه ها در آن سرما نمی توانند شب ها بیرون بخوابند. بعضی از مردم در ماشین می مانند ولی افراد مسن را نمی توان در ماشین نگه داشت. امیدوارم هرچه سریع تر به آن ها رسیدگی شود.

علی فتح الله زاده در خصوص بازگشت کاوه رضایی و گرفتن یک بازیکن جدید اظهار داشت: پرونده کاوه رضایی به کمیته انضباطی رفته و باید صبر کنیم و ببینم رای کمیته انضباطی به چه صورت خواهد بود و سپس برای آن تصمیم خواهیم گرفت. ما در خصوص کاوه رضایی نمی‌توانستیم تصمیم گیری کنیم و به همین دلیل منتظر تصمیم کمیته انضباطی هستیم و تابع حکم کمیته انضباطی خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن گفت: در مورد بازیکن جدید من چند بازیکن را به سرمربی تیم پیشنهاد دادم که یکی از آن ها در اورتون هم بازی کرده بود، اما شب گذشته طی جلسه‌ای که با ساپینتو داشتم یک بازیکن را قبول کرد و بلافاصله من با این بازیکن وارد مذاکره شدم تا این بازیکن از یونان به ترکیه بیاید و از ترکیه هم با هماهنگی کنسول گری ایران به ایران بیاید تا صحبت هی نهایی را انجام دهیم. اما در این خصوص ساپینتو یک حرف بسیار خوبی زد گفت ما تنها یک بازیکن می توانیم بگیریم پس باید دقت بیشتری را داشته باشیم. بگذارید ما چند بازی انجام دهیم و ببینیم به هافبک نیاز داریم یا مهاجم بعد از آن برای جذب بازیکن تصمیم بگیریم.

وی در ادامه گفت: این تصمیم ساپینتو درست بود چرا که ما بازیکنی را که می گیریم باید بتواند به ما کمک کند و کار استقلال را پیش ببرد. من به آن بازیکن هم اعلام کردم که چند روزی به ما فرصت بدهد تا بتوانیم تصمیم نهایی را بگیریم. بازیکن مد نظر ما در تیم‌های اول و دوم پاراگوئه‌ بازی کرده و سابقه قهرمانی با تیم های لیگ برتری این کشور را نیز در کارنامه دارد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار