۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خبر فوری استقلال / ستاره اخراجی ساپینتو برای استقلال دردسرساز شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ب نقل از همشهری، خبر فوری استقلال / ستاره اخراجی ساپینتو برای استقلال دردسرساز شد + جزئیات.  عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که نیم فصل گذشته لیگ بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست، امسال...

ساپینتو ستاره مغضوب رو اخراج کرد؟ / جانشین ازبکی ستاره مغضوب در مسیر پایتخت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ب نقل از همشهری، خبر فوری استقلال / ستاره اخراجی ساپینتو برای استقلال دردسرساز شد + جزئیات.  عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که نیم فصل گذشته لیگ بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست، امسال مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته و در بازی های این تیم به میدان نمی‌رود.

آمانوف که لیست استقلال را نیز پر کرده، اولین گزینه باشگاه برای خروج در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان است. این بازیکن اما تا پایان فصل با استقلال قرارداد دلاری دارد و اگر باشگاه بخواهد یک طرفه قرارداد او را فسخ کند، باید کل پول این بازیکن را تا پایان فصل بپردازد.

از این رو مدیران استقلال در صدد هستند تا به صورت توافقی قرارداد آمانوف فسخ شود اما این بازیکن حاضر نیست از مبلغ قراردادش کاهش بدهد. آمانوف به مسئولان استقلال اعلام کرده تنها در صورتی پای توافق‌نامه برای جدایی در نیم فصل را امضا می‌کند که باشگاه متعهد به پرداخت کل پولش شود.

رایزنی‌های مدیران استقلال با آمانوف برای راضی کردن او ادامه دارد اما این بازیکن فعلا حاضر نیست بدون دریافت کل مبلغ قراردادش آن را فسخ کند و جدا شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار