۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خبر فوری از باشگاه استقلال/ بمب نقل و انتقالات استقلال کیست؟

این روز‌ها خبر نقل و انتقالات تیم‌ها بسیار داغ است و اکنون خرید جدید این تیم شروع شده است.

استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با توجه به اخبار رسیده خرید جدید زمستانی استقلال شروع شده است و قرار است از بمب‌های جنجالی رونمایی کند.

نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل دوم؛ براساس اخبار منتشر شده استقلال برای شروع نیم فصل دوم ، خرید های زمستانی خوبی داشته است.

استقلال برای فصل جدید شرو طوفانی داشته است. باشگاه استقلال برای نیم فصل دوم دنبال ستاره برای تیمش می گردد.

در حالی که تعطیلات نیم فصل را سپری می‌کنیم استقلال فعالیت‌های خود برای جذب بازیکنانش و حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم را آغاز کرده است. چند روز قبل حضور رافائل سیلوا قطعی شد و حالا به نظر می‌رسد یک بازیکن دیگر هم شانس خوبی برای حضور در استقلال دارد.

منتظر محمد بازیکن تیم ملی امید عراق که تابستان امسال به جمع آبی پوشان اضافه شد، پس از اینکه جواد نکونام اعلام کرد فعلاً احتیاجی به او ندارد و بحث سقف بودجه هم مطرح بود، به صورت قرضی در اختیار مس رفسنجان قرار گرفت ولی احتمال دارد که به استقلال برگردد.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: اگر جواد نکونام واقعاً منتظر محمد را برای نیم فصل دوم بخواهد و این مسئله را به باشگاه بگوید، قطعاً با مس رفسنجان مذاکره خواهیم کرد تا زمینه بازگشت هافبک عراقی خودمان به استقلال فراهم شود.
پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط