۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس| برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

در این خبر از اندیشه معاصر به بررسی بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس| برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ پرداخته ایم.

بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس| برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در این خبر از اندیشه معاصر به بررسی بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس| برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ پرداخته ایم.  پس از برد پرسپولیس و استقلال در این هفته رقابت سرخابی ها هر روز جدی تر از قبل می شود و این دو تیم رقیب برای کسب عنوان قهرمانی تلاش بسیاری می کنند. در این خبر برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال را برایتان آورده ایم. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید با بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر.

بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس پس از پیروزی بر صنعت نفت آبادان با ۳ گل بازی های حساسی پیش رو دارد.

تاریخ بازی های بعدی پرسپولیس از هفته ۲۵ لیگ و بازی جام حذفی را می خوانید.

بازی جام حذفی مرحله یک هشتم نهایی:

بازیهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس
آلومینیوم اراک – پرسپولیس – روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵ ورزشگاه امام خمینی اراک

هفته ۲۵ لیگ برتر: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ –پرسپولیس – سپاهان – ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه آزادی

هفته ۲۶ لیگ برتر: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ نساجی مازندران – پرسپولیس – ساعت ۱۸:۱۵ ورزشگاه وطنی قائمشهر

ترتیب بازیهای بعدی پرسپولیس

پرسپولیس تهران- سپاهان اصفهان

نساجی مازندران – پرسپولیس تهران

هوادار – پرسپولیس تهران

پرسپولیس تهران – استقلال خوزستان

شمس آذر قزوین – پرسپولیس تهران

پرسپولیس تهران – مس رفسنجان

 

تنها ۶ هفته دیگر تا تعیین سرنوشت قهرمان و ۲ تیم سقوط کننده فصل بیست و سوم لیگ برتر باقی مانده و رقابت در صدر و قعر جدول به اوج خساسیت رسیده است.

در حالی که تنها ۲ دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده، رقابت در صدر و قعر جدول حساس‌تر از قبل دنبال می‌شود. در بالای جدول لیگ بیست و سوم، اختلاف سرخابی‌ها تنها یک امتیاز بوده و در قعر جدول هم فاصله امتیازات بسیار نزدیک است. با این شرایط قعرنشینان و بالانشینان لیگ ۶ هفته حساس را پیش رو دارند.

ابتدا جدول لیگ را مرور می‌کنیم و سپس به بررسی برنامه بازی‌ها می‌پردازیم.

نکته جالب اینکه اگر سرنوشت قهرمانی به هفته سی‌ام بکشد همه چیز در تهران روشن خواهد شد. در این هفته استقلال میهمان پیکان است و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد. در صورتی که خودروسازان بر میزبانی خود در ورزشگاه پاس قوامین اصرار کنند و آبی‌پوشان شانس قهرمانی داشته باشند و البته قهرمان شوند، شاگردان نکونام ناچارند بدون تماشاگر جام را بالای سر ببرند مگر اینکه سازمان لیگ تدبیر دیگری بیندیشد.

برنامه ۶ هفته آینده پرسپولیس و استقلال به شرح زیر است:

 

هر چند با توجه به شرایط جدولی هر ۴ تیم حاضر در منطقه خطر بازی‌های پُر استرسی پیش‌رو دارند، اما به نظر می‌رسد فولاد بازی‌های بسیار سختی دارد. شاگردان ویسی باید به مصاف استقلال، تراکتور، آلومینیوم اراک و نساجی بروند. طبق برنامه در هفته‌های ۲۷ و ۳۰ دو تیم کاندیدای سقوط باید مقابل هم صف‌آرایی کنند. در هفته بیست و هفتم استقلال خوزستان و نساجی مازندران باید مقابل هم قرار بگیرند و در هفته پایانی فولاد میهمان نساجی است.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط