۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

خبر فوری از باشگاه استقلال امروز جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱| رئیس باشگاه استقلال وعده داد/ پنجره نقل وانتقالات به زودی باز می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبر فوری از باشگاه استقلال امروز جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱| رئیس باشگاه استقلال وعده داد/ پنجره نقل وانتقالات به زودی باز می شود. مدیر عامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی در خصوص شکست این تیم برابر سپاهان اظهار...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبر فوری از باشگاه استقلال امروز جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱| رئیس باشگاه استقلال وعده داد/ پنجره نقل وانتقالات به زودی باز می شود. مدیر عامل باشگاه استقلال در گفت‌وگویی در خصوص شکست این تیم برابر سپاهان اظهار داشت: تیم ما مستحق باخت نبود و علیرغم این که چند بازیکن‌مان را نداشتیم بازی بدی از خود نشان ندادیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

واکنش فتح‌الله‌زاده به شکست استقلال و نقل‌وانتقالات این تیم

فتح الله زاده در ارتباط با پنجره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: «همان طور که قبلا قول داده بودم الان هم می‌گویم پنجره نقل و انتقالات استقلال را حتما باز می‌کنم. تمام تلاش ما این است که اتفاق‌های خوبی برای استقلال رقم بخورد.»

باشگاه استقلال

باشگاه استقلال

او در پایان این نوید را به هواداران استقلال داد: ۲ بازیکن خیلی خوب را جذب استقلال خواهیم کرد و هواداران منتظر خبرهای خوب باشند تا در نیم فصل دوم با شرایط بهتر در کورس قهرمانی به دنبال موفقیت باشیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار