۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

خبر فوری از استقلال| ساپینتو قید یک ستاره را زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، بازگشت آرتور کوین یامگا به تهران از کشور پاریس این تصور را برای هواداران استقلال و البته کادر فنی تیم پرسپولیس ایجاد کرد که این بازیکن – ثابت استقلال تا بازی دربی برگشت – در فینال جام...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، بازگشت آرتور کوین یامگا به تهران از کشور پاریس این تصور را برای هواداران استقلال و البته کادر فنی تیم پرسپولیس ایجاد کرد که این بازیکن – ثابت استقلال تا بازی دربی برگشت – در فینال جام حذفی به میدان خواهد رفت.

شرایط بدنی و آمادگی یامگا در بازگشت از فرانسه مشخص کرد این بازیکن قادر به حضور در ترکیب اصلی نیست اما در روزهای اخیر اتفاق جالب‌تری در تمرینات استقلال رخ داده است.

یامگا که پنالتی زن اول تیم استقلال نیز به شمار می‌رود در روزهای اخیر به دستور ریکاردو ساپینتو در کنار تمرینات بدنی و فوتبالی بارها به زدن ضربات پنالتی مشغول شده است. این بازیکن این روزها بیش از هر چیز به زدن ضربه پنالتی مشغول است تا از این طریق خودش را مهیای حضور در دربی کند.

به نظر می‌رسد در صورت تساوی نتیجه دربی و نزدیک شدن به ضیافت پنالتی ها باید منتظر ورود کوین یامگا به ترکیب اصلی استقلال باشیم تا این بازیکن که تبحر خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد به عنوان اولین پنالتی زن استقلالی‌ها پشت ضربه بایستد.

یادآور می‌شود؛ یامگا در دربی برگشت به دلیل کشیدگی کشاله ران دچار مصدومیت شد و بازیهای هفته های آخر استقلال در لیگ و جام حذفی را از دست داد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط