۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

خبر تلخ از حذف این معلمان عزیز ار رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تیترکوتاه؛ وزیر آموزش و پرورش بلافاصله پس از کسب رای اعتماد از مجلس و در یکی از نخستین اظهارنظرهایش اعلام کرد رتبه‌بندی معلمان را اجرایی می‌کند، اما در شرایطی که براساس قانون، اعمال رتبه‌...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان 25 خرداد | آیین نامه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی غلط است! / ادعای جنجالی این نماینده به ایرادات رتبه بندی معلمان / نقدهای غیر کارشناسی بر رتبه بندی در رسانه ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تیترکوتاه؛ وزیر آموزش و پرورش بلافاصله پس از کسب رای اعتماد از مجلس و در یکی از نخستین اظهارنظرهایش اعلام کرد رتبه‌بندی معلمان را اجرایی می‌کند، اما در شرایطی که براساس قانون، اعمال رتبه‌بندی برای همه شاغلین در آموزش و پرورش از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ضروری است، روایت‌های رسمی تعداد معلمان حذف‌شده از رتبه‌بندی را ۲۵۰ و روایت‌های غیررسمی این تعداد را بیشتر هم تخمین می‌زنند.

محمدرضا نیک‌نژاد، معلم تهرانی گفت: حداقل ۲۵۰ نفر در یک اقدام فراقانونی حتی ذیل رتبه‌یک که پایین‌ترین رتبه است هم قرار نگرفته‌اند و به‌طور کامل حذف شده‌اند. وقتی معلمان پیگیر این مشکل می‌شوند، مسئولان اداره کل‌های آموزش و پرورش اعلام می‌کنند این دستور از سوی مقامات بالای دولتی صادر شده است.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط