۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

حواشی بازی استقلال مس کرمان / صحنه زد و خورد ساپینتو با ماموران نیروی انتظامی! + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، حواشی بازی استقلال مس کرمان / صحنه زد و خورد ساپینتو با ماموران نیروی انتظامی! + فیلم ریکاردو ساپینتو علاوه بر چالش با داور و مربی بدنساز تیم مس بعد از سوت پایان بازی با ماموران ا...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، حواشی بازی استقلال مس کرمان / صحنه زد و خورد ساپینتو با ماموران نیروی انتظامی! + فیلم ریکاردو ساپینتو علاوه بر چالش با داور و مربی بدنساز تیم مس بعد از سوت پایان بازی با ماموران انتظامی ورزشگاه درگیر و به او حمله‌ور شد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

بهزاد زارع

۱۴ بهمن ۱۴۰۱


سلام من تماشاگر حرفه ای فوتبال هستم.این روزها اهالی فوتبال با رفتارهای غیر ورزشی در داخل و کنار زمین حال تماشاگران را خراب کرده اند.اعتراض های بی مورد و هیاهوهای بیجا و حرکات غیر ورزشی سبب دلزدگی تماشاگران شده است. در خصوص رفتار پلیس عرض کنم،پلیس ها فرزندان این مرز و بوم هستند.بهترین لحظات عمرشان را مدام در مبارزه با قاچاقچی مواد مخدر،آدم های جانی ،مخلان نظم و امنیت و... هستند آنان شب بیدار هستند تا ما راحت بخوابیم. متاسفانه عده ای از اهالی رسانه با بی انصافی بر پلیس می تازند.ما بعنوان تماشاگر دیدیم که اهالی دو تیم مس کرمان و استقلال تهران با رفتارهای غیر ورزشی از خجالت هم درآمدند همه رفتارهای زشت این اهالی دیده نمی شود ولی هول دادن سرمربی استقلال توسط پلیس را چنان بزرگ می‌کنند که انگار تمام مشکلات بوجود آمده توسط پلیس بوده است جای بسی تاسف است که پلیس در کشور ما تا این حد مظلوم واقع شده است. ما همه باید بدانیم اگر این فرزندان ملت نباشند هیچ کس امنیت نخواهد داشت پس انصاف را رعایت کنیم و سعی نکنیم از عدالت خارج شویم. من ورزشکار هستم پلیس نیستم،اما پلیس را دوست دارم و بابت رفتار زشت بازیکنان و مربیان و... استقلال و مس کرمان از پلیس عذر خواهی میکنم.

نظرات بسته شده است