۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

اجتماعی

حقوق بازنشستگان لشکری کی واریز میشود؟+ ساده ترین راه دانلود فیش حقوق بازنشستگان لشکری

بازنشستگان کی مبلغ حساب بانکی خود را ببینند و خوشحال شوند

حقوق بازنشستگان لشکری کی واریز میشود؟+ ساده ترین راه دانلود فیش حقوق بازنشستگان لشکری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هر سال آخر سال یک درصدی به حقوق افراد بانشستگان و کارمندان و کارگران اضافه میشود. این اضافه شدن حقوق بازنشستگان و…باعث خوشحالی موقت افراد میشود . برای با خبر شدن از درصد بالا رفتن حقوق افراد اندیشه معاصر را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

حقوق انها کی واریز میشود؟

در ماه گذشته چون اسفندماه ۲۹ روزه بود حقوق برخی بازنشستگان بجای ۳۰ یک روز زودتر در تاریخ ۲۹ اسفندماه واریز شد. اما در فروردین ماه که ۳۱ روز است حقوق برخی بازنشستگان که ماه گذشته در ۲۹ حقوق خود را دریافت کردند در ۳۰ فروردین واریز می شود. حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جدید با افزایش ۲۰ درصدی همراه است.یعنی کف حقوق بازنشستگان از ۷ میلیون تومان به ۹ میلیون تومان رسیده است. البته بر اساس آخرین خبرهای رسیده احتمال می رود این افزایش حقوق ۲ میلیونی با حقوق اردیبهشت ماه واریز شود و در فروردین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران طبق روال سال قبل واریز شود.

حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

نحوه مشاهده فیش حقوقی سازمان تامین اجتماعی با موبایل

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی پس از دانلود و نصب نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی بر روی گوشی خود می توانند به راحتی فیش حقوقی دریافت کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه مشاهده فیش حقوقی از این اپلیکیشن آورده شده است .

افراد می بایست در این صفحه گزینه مستمری بگیر انتخاب و با وارد نمودن کد ملی و شماره مستمری در این صفحه می توانند فیش حقوقی تامین اجتماعی خود را مشاهده نمایند.

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به منظور دانلود مستقیم نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی گوشی اندروید خود نصب نمایند.

سوالات متداول

۱- پیش از دریافت فیش حقوقی با موبایل می بایست اقدام خاصی صورت گیرد؟

برای دریافت فیش حقوقی با موبایل تنها می بایست نرم افزار مرتبط را دانلود و نصب کنید که در متن مقاله کامل آورده شده است.

۲- اطلاعات مورد نیاز برای دریافت فیش حقوقی با موبایل چیست؟

افراد بسته به اطلاعاتی که هریک از برنامه ها از کاربر در خواست می کنند می بایست اطلاعات وارد نموده و فیش حقوقی دریافت نمایند که در متن مقاله بیان شده است.

۳- پس از دریافت فیش حقوقی با موبایل دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست؟

خیر، افراد به راحتی می توانند فیش حقوقی خود را با موبایل دریافت و نیاز به مراجعه حضوری دیگر ندارند که در متن مقاله نحوه مشاهده فیش حقوقی با موبایل آورده شده است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط