۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

جمله عجیب سیاوش یزدانی درباره پوشیدن دوباره لباس تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،جمله عجیب سیاوش یزدانی درباره پوشیدن دوباره لباس تیم ملی. از هفته شانزدهم لیگ برتر، سپاهان و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی نماینده اصفهان با نتیجه ۲-۱ به پای...

سیاوش یزدانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،جمله عجیب سیاوش یزدانی درباره پوشیدن دوباره لباس تیم ملی. از هفته شانزدهم لیگ برتر، سپاهان و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی نماینده اصفهان با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید.

در دقایق پایانی این دیدار سیاوش یزدانی کاپیتان آبی ها در این بازی مرتکب خطای پنالتی شد تا سپاهان در لحظات پایانی به پیروزی برسد.

یزدانی در پایان بازی گفت: امروز فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌هایم بود من همیشه بازی‌های خوبی را مقابل سپاهان انجام می‌دهم. همه می‌دانند که من سپاهان را چقدر دوست دارم در استقلال هم سختی زیادی کشیدم و به خدمت سربازی رفتم. الان که در این تیم هستم خیلی خوشحالم نه سپاهان و نه با هیچ تیم دیگری صحبت نکردم و استقلال خانه من است.

وی در مورد اینکه آیا امیدوار است در این جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت شود، گفت: تیم ملی را به قول خودمان وِلِلِش کنید. اتفاقی که فصل قبل افتاد و سربازی رفت همین باعث شد تیم ملی را از دست بدهم. آسیبی که سیاوش یزدانی در این قضیه خورد شاید سال‌ها بماند. شاید بگویند ۸ ماه خدمت کردی و تمام شد اما آسیب روحی آن اثراتش سال‌ها باقی می‌ماند. هنوز هم نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و سیاوش گذشته باشم خیلی تحت فشار بودم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط