۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

جلسه مهم ساپینتو با فتح‌الله‌زاده/ اعلام گزینه نهایی سرمربی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جلسه مهم ساپینتو با فتح‌الله‌زاده/ اعلام گزینه نهایی سرمربی استقلال. بعد از خالی شدن لیست استقلال با کنار گذاشتن سیاوش یزدانی، حالا آبی های فوتبال ایران می‌توانند یک بازیکن آزاد را به جمع نفرات شان...

فتح الله زاده کار ریکاردو ساپینتو رو یکسره کرد / ساپینتو از استقلال رفتنی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جلسه مهم ساپینتو با فتح‌الله‌زاده/ اعلام گزینه نهایی سرمربی استقلال. بعد از خالی شدن لیست استقلال با کنار گذاشتن سیاوش یزدانی، حالا آبی های فوتبال ایران می‌توانند یک بازیکن آزاد را به جمع نفرات شان اضافه کنند.

در این خصوص گفته می‌شد یک بازیکن خارجی به جمع استقلالی‌ها اضافه می‌شود اما ریکاردو ساپینتو به مدیران باشگاه اعلام کرد که فعلا اقدامی برای جذب بازیکن خارجی نداشته باشند. با گذشت چند روز قرار است ساپینتو جلسه ای را با علی فتح‌الله‌زاده داشته باشد تا ضمن صحبت درباره موضوعات مربوط به تیم، درباره بازیکن خارجی نیز به نتیجه برسند.

سرمربی استقلال چند گزینه خارجی را زیر نظر گرفته و قرار است نظر نهایی خود را به مدیرعامل اعلام کند. از این رو در جلسه‌ای که احتمالا قبل از بازی با پیکان برگزار می‌شود، دوطرف به نتیجه خواهند رسید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار