۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

جزئیات بررسی مصوبه اخیر افزایش حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس/ گام بزرگ برای افزایش حقوق بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، سیدکریم حسینی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع جلسه امروز در رابطه با مصوبه اخیر افزایش حقوق بازنشستگان بود و بخش اول آن با ...

جزئیات بررسی مصوبه اخیر افزایش حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس/ گام بزرگ برای افزایش حقوق بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، سیدکریم حسینی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع جلسه امروز در رابطه با مصوبه اخیر افزایش حقوق بازنشستگان بود و بخش اول آن با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که در این جلسه همه نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی نظرات خود را ارائه کردند و توضیحات لازم را به وزیر دادند.

وی افزود: در بخش دوم جلسه نیز اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند و مطالبی که از سوی نمایندگان عضو کمیسیون مطرح شد این بود که در این مصوبه وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان در سطوح مختلف دچار اشکال است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: در ادامه مقرر شد کمیسیون اجتماعی گزارشی را به رئیس مجلس ارائه کنند. امروز عصر هم جلسه ای در دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین کانون بازنشستگان انجام می شود که باید ببینیم این تصمیمات در این جلسه چه خواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه رئیس جمهور نیز دستور دادند که این مصوبه در این جلسه بررسی شود، در رابطه با میهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: مهمانان امروز کمیسیون اجتماعی وزیر کار، رئیس سازمان تامین اجتماعی و هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بودند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار