۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

جدیدترین قیمت خودرو تارا اتوماتیک در بازار

قیمت خودرو تارا اتوماتیک 1401 از ابتدای پاییز تا الان دچار تغییر نشده و همچنان با قیمت 710 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو بیشترین افت قیمتی را در اواخر تیر تجربه کرده و 60 میلیون از ارزش خود را از دست داده بود.

جدیدترین قیمت خودرو تارا اتوماتیک در بازار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،قیمت خودرو تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ از ابتدای پاییز تا الان دچار تغییر نشده و همچنان با قیمت ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو بیشترین افت قیمتی را در اواخر تیر تجربه کرده و ۶۰ میلیون از ارزش خود را از دست داده بود.

قیمت تیپ‌های دیگر خودرو تارا اتوماتیک در بازار
خودرو تارا اتومات V4 1402 با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این خودرو از اواسط آذر ماه دچار افت قیمت شده و ۳۰ میلیون از ارزش خود را از دست داده است. خودرو تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ نیز با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و خودرو تارا دنده‌ای ۱۴۰۲، ۶۳۵ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو تارا دنده‌ای V1 پلاس ۱۴۰۲ نیز با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ کارکرده
در یکی از آگهی‌های تبلیغاتی فروش خودرو، یک مدل خودرو تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان تبلیغ شده است. این خودرو با وضعیت فنی سالم ارائه شده و بدنه آن هیچ تعویضی یا رنگ شدگی خاصی ندارد. خودرو تارا ۱۴۰۱ دنده‌ای نیز با قیمت ۶۱۵ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این خودرو نیز با بدنه و فنی سالم و بدون تعویض یا رنگ شدگی به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی خودرو تارا اتوماتیک ۱۴۰۱
خودرو تارا اتوماتیک که با خودرو دنا اتومات گیربکس مشترکی دارد، دارای گیربکس ۶ دنده اتوماتیک بوده و پیشرانه ۴ سیلندر TU5 پلاس دارد. این محصول با قدرت ۱۱۳ اسب بخار حرکت کرده و گشتاور آن ۱۴۴ نیوتون متر است. حداکثر سرعتی که این خودرو با آن حرکت می‌کند ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

خودرو تارا اتوماتیک با سدان جمع و جور و نوع شاسی یکپارچه طراحی شده و از سیستم‌های کمکی راننده مانند کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری پشتیبانی می‌کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

منبع : کاماپرس

مطالب مرتبط