۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

ثبت نام وام بدون بهره ۱۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ویژه بانوان

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

ثبت نام وام بدون بهره ۱۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ویژه بانوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت ۳۶ ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه ۳ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۰۳ تومان قسط بدهند. کل سود این وام به ۸ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به چه منظور شکل گرفته است؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ترویج وام دهی قرض الحسنه شکل گرفت و تاکنون توانسته در این راستا خدمات مفیدی و قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه بدهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام، رتبه برتری در زمینه بانکداری اسلامی، رتبه اول برترین موسسات مالی اسلامی سال ۲۰۱۸ و … را به دست آورد.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط