۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

ثبت نام ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام پیش فروش یکساله ایران خودرو در تیرماه از امروز پنجشنبه آغاز می شود. ثبت نام ایران خودرو برای دو خودروی سورن پلاس و دناپلاس توربوشارژ انجام می شود و متقاضیان ثبت نام در طرح پیش فروش فوق الع...

ثبت نام ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام پیش فروش یکساله ایران خودرو در تیرماه از امروز پنجشنبه آغاز می شود. ثبت نام ایران خودرو برای دو خودروی سورن پلاس و دناپلاس توربوشارژ انجام می شود و متقاضیان ثبت نام در طرح پیش فروش فوق العاده ایران خودرو ویزه تیرماه ۱۴۰۰ می توانند از امروز با مراجعه به پورتال اینترنتی ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/#!/ می توانند نسبت به ثبت نام سورن پلاس و دناپلاس اقدام کنند. مهلت ثبت نام در پیش فروش یکساله از امروز به مدت ۳ روز است. زمان تحویل خوردوها از فروردین تا تیرماه ۱۴۰۱ است. در ادامه جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام ایران خودرو، مهلت ثبت نام ایران خودرو، لینک ثبت نام خودرو، قیمت خودروهای ارانخودرو، زمان قرعه کشی ایران خودرو، اسامی برندگان ایران خودرو و نحوه جستجوی اسامی برندگان ایران خودرو را با هم می خوانیم.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، برنامه پیش فروش دو محصول خود را از امروز (پنجشنبه، سوم خردادماه) به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.


محصولات ارائه شده در پیش فروش ایران خودرو ۳ تیر ۱۴۰۰

پیش فروش ایران خودرو 3 تیر

سورن‌پلاس و دنا پلاس توربو شارژ دستی، محصولات ارائه شده در این طرح پیش‌فروش است.


موعد تحویل سورن پلاس دنا پلاس پیش فروش ایران خودرو ۳ تیر ۱۴۰۰

 

موعد تحویل تعیین شده خودروها در این طرح، از فروردین تا تیرماه ۱۴۰۱ است.


زمان قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو تیرماه ۱۴۰۰

 

ثبت نام ایران خودرو 3 تیر

 

مراسم قرعه‌کشی یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.


لینک ثبت نام پیش فروش یکساله ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

 

متقاضیان می‌توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو (اینجا) نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.


شماره تماس ایران خوردو

 

شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران‌خودرو برای پاسخ‌گویی در هنگام ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

ثبت نام سورن پلاس ایران خودرو تیر 1400

 

در سه ماهه نخست امسال ۱۱۰ هزار و ۵۲۹ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید شده است.

آمار تجمیعی تولید این خودروساز از ابتدای امسال تا پایان خردادماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو به تولیدات امسال این گروه صنعتی افزوده شده است.


شرایط عمومی بخشنامه پیش فروش ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه میباشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی باشد.

۳ .ثبتنام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی دارای اعتبار(حداقل پایه سوم) الزامی میباشد.

۴ .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

۶ .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

زمان قرعه کشی ایران خودرو تیر 1400

۸ .فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۰۰۰,۱کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۱۱ .خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.


شرایط اختصاصی بخشنامه پیش فروش ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

 

اسامی برندگان ایران خودرو تیر 1400

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.


استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی به نشانی https://esale.ikco.ir از وضعیت خود مطلع شوید.

برای این منظور همان طور که در تصویر می بینید می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط