۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱

توضیحات سازمان آتش‌نشانی درباره حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ مترو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٧:٠٨ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط ۵مترو، ایستگاه چیتگر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بل...

توضیحات سازمان آتش‌نشانی درباره حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ مترو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٧:٠٨ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط ۵مترو، ایستگاه چیتگر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که دو دستگاه قطار با یکدیگر برخورد کردند که علت آن توسط متخصصان شرکت بهره برداری مترو اعلام خواهد شد.ملکی ادامه داد: برخی مسافران خودشان از قطار خارج شده بودند، اما برخی دیگر به علت تخریب و کیپ شدن درب‌ها این امکان را نداشتند. آتش نشانان کمک کردند و حدود ١٨ نفر را از قطار خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه شعله وری نداشته و مسئولان مترو نیز در حال بررسی برای ادامه عملیات هستند تا خط هرچه سریعتر باز شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار