۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

تنش در صحن مجلس بخاطر اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم خردادماه) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق، با استناد به اصل ۵۳ قانون اساسی، گفت: ب...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم خردادماه) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق، با استناد به اصل ۵۳ قانون اساسی، گفت: باید کلیه دریافتی های دولت در حساب خزانه داری کل متمرکز شود و انتظار می رفت این موضوع در طرح مذکور مورد توجه قرار می گرفت.

وی ادامه داد: در قانون رتبه بندی فرهنگیان یک ماه به دولت وقت داده شده است تا آئین نامه آن را تدوین کند. فرهنگیان چشم انتظار هستند با این حال آقای علی احمدی در سازمان برنامه و بودجه می خواهد پاداش بازنشستگان و کسورات قانونی را از لایحه اعتبار کم کنند. مجموعه صحن و اعضای تلفیق کمک کردند تا رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود، چرا الان مانع تراشی می شود. این آبروی مجلس است و باید برای حفظ آن تلاش کرد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که اداره این جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این نماینده، گفت: اخطار شما وارد نیست، تمام منابع دولت در اختیار دستگاه های اجرایی قطعا گردش خزانه دارد و براساس آن هزینه می شود، همچنین در خصوص قانون رتبه بندی فرهنگیان انتظار می رود توجه لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار