۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

تصمیم عجیب و باور نکردنی ساپینتو در اردوی استقلال/ فتح‌الله‌زاده تمکین کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،تصمیم عجیب و باور نکردنی ساپینتو در اردوی استقلال/ فتح‌الله‌زاده تمکین کرد. مدیر عامل باشگاه استقلال در بازه نقل و انتقالات زمستانی با پرداخت پول پین و میلیچ تلاش زیادی کرد، پنجره ز...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،تصمیم عجیب و باور نکردنی ساپینتو در اردوی استقلال/ فتح‌الله‌زاده تمکین کرد. مدیر عامل باشگاه استقلال در بازه نقل و انتقالات زمستانی با پرداخت پول پین و میلیچ تلاش زیادی کرد، پنجره زمستانی استقلال را باز کند تا چند بازیکن جدید به اردوی تیم اضافه کند و بعد از این اقدام نکته ای که استقلال را نسبت به جذب بازیکن جدید نا امید کرد، بسته بودن لیست بود و اینکه هیچ بازیکنی به سبب بالا بودن قراردادها و شاید هم پیشنهاد نداشتن حاضر نشد، اردوی تیم را ترک کند. در نهایت باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را یکطرفه فسخ کرد تا جای برای جذب یک بازیکن جدید باز شود! با همه این دردسرها از استقلال خبر می‌رسد شاید، باشگاه به توصیه ریکاردو ساپینتو بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکند!علی فتح الله زاده هم این خبر را تایید کرد و گفت: « من تحت شرایطی باید جا را خالی کنم. چه بازیکن بگیریم و چه نگیریم، تیم باید حداقل دو جای خالی داشته باشد. من شب قبلش، یک بازیکن را با ساپینتو نهایی کردم که در ترکیه بود و امروز باید به ایران می‌آمد. کارها انجام شد اما لحظه آخر ساپینتو چیزی گفت و من هم پذیرفتم. ایشان به من گفت که تیم ما الان به ثبات رسیده و آرامش خاصی پیدا کرده است و آمدن یک بازیکن در این شرایط ممکن است شبهه ایجاد کند و یا با توجه به اینکه زمان کمی داشتیم، شاید این بازیکن، بازیکنی نباشد که ما می‌خواهیم؛ بنابراین حالا که فرصت داریم بیشتر فکر کنیم و دو سه بازیکن دیگر من ببینم و دو سه بازیکن هم شما به من بده تا با فکر بیشتری بازیکن بگیریم. با توجه به اینکه مصدومان ما رسیده‌اند، این حرف منطقی بود.»

گفته می‌شود سرمربی تیم استقلال تصمیم نهایی اش را گرفته است و بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه نمی‌کند. او بر این باور است در فاصله زمانی کم مانده به پایان بازی‌ها حضور یک بازیکن جدید ممکن است روحیه تیمی‌اش را بهم بریزد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار