۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

تصاویر| قهرمانی گریه ستاره اینتر را درآورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اینتر عصر امروز و در آخرین دیدار خود در این فصل سری آ با برتری قاطعانه ۱-۵ اودینزه را مغلوب کرده و فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برد. بر اساس سنت همیشگی جشن قهرمانی نراتزوری در این فصل در پای...

تصاویر| قهرمانی گریه ستاره اینتر را درآورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اینتر عصر امروز و در آخرین دیدار خود در این فصل سری آ با برتری قاطعانه ۱-۵ اودینزه را مغلوب کرده و فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برد. بر اساس سنت همیشگی جشن قهرمانی نراتزوری در این فصل در پایان مسابقه آخر این تیم برگزار شد و ستاره های اینتر جام را بالای سر بردند.

اما در این میان روملو لوکاکو برای لحظاتی احساساتی شده و گریه کرد. در ادامه لائوتارو مارتینز او را در آغوش گرفت تا دو ستاره خط حمله اینتر تصویری ماندنی را در جش قهرمانی خلق بکنند. ستاره بلژیکی نراتزوری در دو فصل اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب این تیم داشته و بارها در لباس اینتر موفق به گلزنی شده است.

روملو لوکاکو این فصل نیز بهترین گلزن اینتر لقب گرفت و در مجموع موفق به زدن ۲۴ گل برای تیمی شد تا احتمالا بعد از کریستیانو رونالدو لقب دومین گلزن برتر فصل را به خود اختصاص دهد. روملو لوکاکو در همین مدت دو ساله تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان بین هواداران اینتر شده و با درخشش این بازیکن، آنها خیلی زود جدایی مائورو ایکاردی را به دست فراموشی سپردند.

منبع:

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط