۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

تشکیل کارگروه فرهنگی برای تحقق شعار سال :: خبرگز

[ad_1] غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون فرهنگی با اعضای کمیسیون برگزار شد و جزئیات برنامه‌های سال جاری  مورد...

تشکیل کارگروه فرهنگی برای تحقق شعار سال :: خبرگز

[ad_1]

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه ۲۹ فروردین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون فرهنگی با اعضای کمیسیون برگزار شد و جزئیات برنامه‌های سال جاری  مورد بررسی قرار گرفت.


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در این نشست مقرر شد مکاتبه‌ای با دستگاههای فرهنگی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی صورت بگیرد تا مشروح برنامه‌های عملی خود در سال جاری برای کمیسیون فرهنگی ارسال کنند.


منتظری تاکید کرد: در ادامه این نشست مقرر گردید با تشکیل کمیته‌های تخصصی فرآیند نظارت صورت پذیرد تا مشخص شود چه میزان از برنامه‌های ارائه شده به مرحله  عملیاتی شدن می‌‌رسند. 


نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان از تشکیل کار گروهی در کمیسیون فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد در ذیل کمیسیون فرهنگی کار گروهی  برای تحقق شعار سال شکل بگیرد./


پایان پیام


 

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط