۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

بوفالوی شجاع، ۴ شیر را مغلوب قدرت خود کرد! + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، یک ویدئوی حیات وحش که مورد توجه کاربران قرار گرفته است نمایش قدرت یک بوفالو در برابر چهار شیر گرسنه را به تصویر می کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که بوفالو روی زمین افتاده چهار شیر روی سرش ریخت...

بوفالو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، یک ویدئوی حیات وحش که مورد توجه کاربران قرار گرفته است نمایش قدرت یک بوفالو در برابر چهار شیر گرسنه را به تصویر می کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که بوفالو روی زمین افتاده چهار شیر روی سرش ریخته و قصد کشتن آن را دارند.

 

 

چنین به نظر می رسد که کار بوفالو تمام شده باشد. اما این پایان کار نیست و بوفالو تسلیم شیرها نمی شود. بوفالو پس از چندین تلاش سرانجام موفق می شود دوباره از روی زمین بلند شده و شیرها را فراری دهد. در یک صحنه شیرهای ناکام در اطراف بوفالوی پیروز دیده می شوند.

بوفالوهای بالغ چقدر بزرگ هستند؟

گاومیش های آبی آفریقایی و اهلی بسیار بزرگ هستند، اگرچه آنها به بزرگی گاومیش کوهان دار آمریکایی نیستند.  هر دو گونه گاومیش می توانند به ارتفاع حدود پنج فوت و وزن بیش از ۱۸۰۰ پوند برسند.

 بوفالوی کیپ چقدر بزرگ است؟

بوفالو شنل (Syncerus caffer) گاومیش است که اغلب با گاومیش آبی اشتباه گرفته می شود. با این حال، اندازه گاومیش کیپ گاهی می تواند دو برابر اندازه گاومیش آبی باشد.

بوفالو شنل با وزن ۱۳۲۳ تا ۲۰۰۰ پوند حیوانی بسیار سنگین است که در دشت های آفریقا پرسه می زند. این حیوان همچنین می تواند به ۵۱-۶۷ اینچ قد و ۶۷-۹۶ اینچ طول برسد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط