۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰

این ۲ مرد سارق، دندان پزشکی های تهران را جارو می کردند + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مطب “دندانپزشکی” در شهرستان ری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان شهرستان...

این ۲ مرد سارق، دندان پزشکی های تهران را جارو می کردند + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مطب “دندانپزشکی” در شهرستان ری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان شهرستان ری قرارگرفت.

سرقت های سریالی از دندانپزشکی های شهرستان ری

وی افزود: تیم عملیات پلیس آگاهی ری با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه اعم از دستگاه رادیو گرافی، لپ تاپ، تلویزیون ال ای دی و تجهیزات دیگر پزشکی و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان سابقه دار ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۴ فقره سرقت دیگر از دندانپزشکی و یک فقره سرقت از دفتر اتحادیه ای در شهرری معترف شدند، ادامه داد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

 

 

مطالب مرتبط