۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

تکنولوژی

ایلان ماسک X دیگر به کاربران اجازه نمی دهد تیک آبی خود را پنهان کنند!

X اکنون دیگر به کاربران اجازه نمی دهد تیک آبی خود را پنهان کنند .این باعث عصبانیت در میان افرادی شده است که خواهان خدمات پریمیوم X هستند، بدون انگ آبی  

ایلان ماسک X دیگر به کاربران اجازه نمی دهد تیک آبی خود را پنهان کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یلان ماسک X یک ویژگی ممتاز را که توسط تعداد زیادی از افراد استفاده می شود غیرفعال می کند. X اکنون دیگر به کاربران اجازه نمی دهد تیک آبی خود را پنهان کنند، علیرغم اینکه ابتدا آن را به عنوان یک ویژگی برتر ارائه می دهد. این باعث عصبانیت در میان افرادی شده است که خواهان خدمات پریمیوم X هستند،برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

شیطنت‌های ایلان ماسک!

شیطنت‌های ایلان ماسک با علامت تأیید شده ارزش آن را بسیار کم کرده است، به طوری که بسیاری از مردم با وجود پرداخت هزینه اشتراک ممتاز، تیک آبی خود را پنهان می‌کنند. اعتبار X، پلتفرم رسانه اجتماعی، دوباره برای چک های آبی خود موج می زند. این بار، پلتفرم رسانه اجتماعی تحت رهبری ایلان ماسک اعلام کرده است که این پلتفرم دیگر به کاربران اجازه نمی دهد چک های تأیید آبی خود را پنهان کنند. نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که این ویژگی یک ویژگی برتر بود.این تصمیم که از طریق یک اعلان پاپ آپ در روز پنجشنبه برای کاربران فاش شد، نشان دهنده تغییر قابل توجهی در رویکرد این پلتفرم به تأیید کاربر و پیشنهادات اشتراک است.

ایلان ماسک X دیگر به کاربران اجازه نمی دهد تیک آبی خود را پنهان کنند!

ایلان ماسک X دیگر به کاربران اجازه نمی دهد تیک آبی خود را پنهان کنند!

چک های آبی به حساب هایی که حداقل ۲۵۰۰ فالوور دارند

این حرکت پس از معرفی اخیر X از چک های آبی به حساب هایی که حداقل ۲۵۰۰ فالوور دارند که در سرویس ممتاز آن مشترک هستند، داغ شد.در حالی که مدیر عامل X، ایلان ماسک، این افزوده را به عنوان یک امتیاز معرفی کرد، اما با واکنش شدید برخی از کاربران، به‌ویژه آن‌هایی که قبلاً بدون اشتراک در سرویس‌های ممتاز تأیید شده بودند، پیش از اینکه ماسک شروع به دریافت پول برای نشان تأیید شده کند، شد.چیزی که در مورد همه اینها عجیب است این است که چندین کاربر، معمولاً افراد مشهور، گزارشگران و سایر کاربران X وجود دارند که برای نشان پریمیوم پولی پرداخت نمی کنند، اما همچنان یکی به آنها داده می شود. بسیاری از این افراد به دلیل لکه ننگی که پس از تصاحب ماسک شروع به حمل آن کرد، تیک آبی را پنهان کردند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط