۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

ایران – کانادا؛ دیدار غیررسمی قهرمانان دو قاره!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف تیم ملی فوتبال کانادا در اواسط ماه آینده میلادی خواهد رفت که تیم ملی فوتبال کانادا پر امتیاز ترین تیم آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه در...

لیست نهائی تیم ملی ایران مشخص شد / تیم ملی عازم ترکیه می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف تیم ملی فوتبال کانادا در اواسط ماه آینده میلادی خواهد رفت که تیم ملی فوتبال کانادا پر امتیاز ترین تیم آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کاراییب بوده است.

 ایران پر امتیاز ترین تیم آسیا و کانادا پر امتیاز ترین تیم قاره خود بوده اند و بازی این ۲ تیم با هم تداعی کننده یک مسابقه سوپرجام بین قاره ای محسوب می شود.

ایران قبلا به عنوان قهرمان قاره با تیم های مختلف دیگری تحت عنوان قهرمانان قاره های مختلف بازی کرده است و برابر این تیم ها نتایج متفاوتی گرفته است، ما یک بار تیم غنا قهرمان قاره آفریقا را ۳-۰ برده ایم و یک بار هم برابر تیم قهرمان قاره اقیانوسیه یعنی تیم نیوزلند ۳-۰ برده ایم، یک بار هم برابر تیم فوتبال الجزایر قهرمان آفریقا ۲-۲ کرده ایم که به علت گل زده بیشتر در تهران، الجزایر قهرمان این مسابقات شده است.

البته امروز به صورت غیر رسمی فوتبال ایران برابر کانادا مسابقه بین قاره ای را برگزار می کند و برتری در مسابقات دور مقدماتی جام جهانی، قهرمانی قاره ای را به همراه ندارد اما می توان از این مسابقه با عنوان بازی برترین تیم های ۲ قاره که سطح فوتبالشان تقریبا با همدیگر برابر است یاد کرد، به عبارتی ایران و کانادا به عنوان قهرمانان ۲ قاره، یک بازی رسمی دوستانه برگزار خواهند کرد که این بازی مثل بازی جام بین قاره ای تعریف خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط