۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

انتظار بزرگ نکونام از هواداران استقلال با وجود گرانی بلیت

بعد از گرانی بلیت برای مصاف استقلال – مس جواد نکونام با انتشار یک استوری خواهان رایگان شدن تماشای این بازی برای تماشاگران استقلال هم چون تماشاگران تراکتور شد اما به نظر چون باشگاه استقلال بلیت فروشی این دیدار را آغاز کرده بود، دیگر نتوانس...

اخبار استقلال | قهرمانی استقلال مدیون این سرمربی حریف / شکست سنگین این تیم در مقابل سرمربی آبی پوش!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بعد از گرانی بلیت برای مصاف استقلال – مس جواد نکونام با انتشار یک استوری خواهان رایگان شدن تماشای این بازی برای تماشاگران استقلال هم چون تماشاگران تراکتور شد اما به نظر چون باشگاه استقلال بلیت فروشی این دیدار را آغاز کرده بود، دیگر نتوانست تصمیم خود را تغییر دهد.

هر چند باشگاهی که تماشاگر بازی‌ای را برای تماشاگران رایگان می‌کند، باید بهای بلیت آنرا بپردازد که به نظر باشگاه استقلال چنین شرایطی ندارد.

مهدی هاشمی‌نسب به جای جواد نکونام در کنفرانس پیش از بازی با مس نقل قولی داشت. او گفت: مطمئن باشند که این ۹ هفته نیز مانند هفته اول برای آنها می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. اگر حق و قسمت‌مان بود، حتی با همین بردهای اقتصادی و این شکل مسابقه، ما راضی هستیم که سه امتیاز را بگیریم و به امید خدا جام قهرمانی را به دست بیاوریم و به همین سبک بازی نیز راضی هستیم. هواداران مطمئن باشند که با تمام وجودمان برای آنها می‌جنگیم و امیدوارم این مهم به دست بیاید.

استقلالاما در این برهه از زمان انتظار جواد نکونام از تماشاگران استقلال چیست؟
جواد نکونام انتظار دارد شنبه شب با وجود گرانی بلیت تماشاگران با حضور در استادیوم آزادی حمایت جانانه‌ای از تیم استقلال داشته باشند تا او و شاگردانش برای ارایه بازی خوب در برابر مس و در نهایت کسب سه امتیاز این دیدار ترغیب شوند و به قولی روحیه بگیرند.

در واقع جواد نکونام حمایت مشابه تماشاگران تراکتور از تیم را از تماشاگران تیم استقلال انتظار دارد. او امیدوار است فردا شب تعداد تماشاگرانی که برای حمایت از استقلال به استادیوم آزادی می‌آیند همانند دربی باشد، پرتعداد و پرشور.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط