۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷

انتشار کارنامه جدید رتبه بندی معلمان معترض + لینک مشاهده رتبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کارنامه جدید رتبه بندی برای معترضین در سامانه ملی مدیو منتشر شده است. سامانه مای مدیو را با آدرس زیر چک کنید؛ https://my.medu.ir برای کسانی که رتبه آنها تغییر کرده است ،پبامی مشابه متن زیر نمایش د...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کارنامه جدید رتبه بندی برای معترضین در سامانه ملی مدیو منتشر شده است.

سامانه مای مدیو را با آدرس زیر چک کنید؛

https://my.medu.ir

برای کسانی که رتبه آنها تغییر کرده است ،پبامی مشابه متن زیر نمایش داده میشود:

همکار گرامی ! سلام علیکم

با عرض تبریک به آگاهی می‌رساند در اجرای ماده ۱۴ آیین نامه اجرائی قانون رتبه بندی معلمان، اعتراض جنابعالی/سرکارعالی به رتبه قبلی در هیئت ممیزه ذی ربط، رسیدگی و با وصف وارد بودن اعتراض، رتبه شما به استادیار معلم ارتقا یافت و مجوز حکم شما در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ به امور اداری …….. ارسال شده است.

رتبه بندی معلمان به مرحله عملیاتی شدن رسیده است. فاز نخست رتبه بندی معلمان با تعیین رتبه و افزایش حقوق معلمان متناسب با رتبه آنها عملیاتی شد.

در مرحله نخست، ۹۰۰ هزار نفر از فرهنگیان، رتبه خود را کسب کردند و هم‌اکنون کار در مرحله رسیدگی به اعتراضات قرار دارد که به گفته مسئولان، تمام اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی بررسی و رتبه‌های جدید به آنها اعلام شده است.
قرار است با اتمام این مرحله، فاز دوم رتبه‌بندی معلمان با تدوین آیین‌نامه جدید عملیاتی شود.

رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در این باره گفت: طبق آیین‌نامه رتبه‌بندی در فاز جدید، معلمان در مسیر ارتقا قرار می‌گیرند و مسیر رشد معلمان ترسیم می‌شود؛ بر این اساس معلمان برای مراحل بعدی و کسب رتبه‌های جدید آماده می‌شوند. رتبه‌بندی موجب ارتقا و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌شود، مرحله نخست رتبه‌بندی معلمان اجرا شد و تمام معلمان رتبه خود را کسب کردند، از این به بعد پس از توقف سه تا ۵ ساله در هر رتبه معلمان برای مراحل بعدی و کسب رتبه‌های جدید آماده می‌شوند.

هم اکنون پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، مسئولیت تدوین آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان را بر عهده گرفته است البته آیین نامه تدوین شده و در مسیر بررسی برای تصویب قرار دارد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط