۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲

امروز؛ آغاز بزرگترین حراجی فروش فوری شاسی بلند سایپا ویژه دهه فجر |سود ۲۵۰ میلیون تومانی خریداران این خودرو در ۱ ساعت + زمان ثبت نام

دور جدید ثبت نام خودروی شاسی بلند وارداتی سایپا با سودی بالای 250 میلیون تومان برای خریداران از فردا آغاز خواهد شد.

ثبت نام سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در راستای ایجاد امکان ثبت نام متقاضیان و با توجه به برنامه افزایش تولید خودرو به اطلاع مشتریان و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط فروش فوری متقاضیان عادی زوتی ۲۰۲۳ وارداتی در دهه فجر ۱۴۰۲  اعلام شد.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ فعال خواهد شد.

در این طرح زوتی DL5 مدل ۲۰۲۳ با قیمت ۱.۰۵۹.۹۶۳.۰۰۰ تومان با موعد تحویل ۹۰ روزکاری به فروش می رسد.

شرایط ثبت نام:

۱. محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد ) .

۲. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

۳. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

۴. متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

مشخصات زوتی

عرضه کراس‌اوور زوتی DL5 که قبلاً به آن زوتی T300 نیز گفته شده مربوط به آذر ماه ۱۴۰۲ است. زوتی توسط پارس خودرو در بازار ایران عرضه می شود و شرکت چینی تولید کننده این خودرو به تازگی از ورشکستگی نجات پیدا کرده است و قصد دارد با فروش تنها محصول خود یعنی زوتی DL5 در بازارهای صادراتی، بار دیگر به جریان سودآوری بازگردد. در واقع به نظر می‌رسد وضعیت مشابه پارس خودرو و زوتی، آن‌ها را به همکاری با یکدیگر وادار کرده است.

طراحی داخلی زوتی DL5 نسبت به طراحی خارجی آن زیباتر و به روز تر است. داشبورد این خودرو از چند مجموعه تشکیل شده است که تضاد جالبی را با یکدیگر ایجاد می‌کنند. نمایشگر سیستم سرگرمی، دکمه‌های کنترلی و فلاشر، مجموعه پنل ابزار و دریچه سیستم تهویه راننده در قالب یک مجموعه بخش اصلی داشبورد را تشکیل می‌دهند. سایر بخش‌های کابین همچون سیستم تهویه یا دکمه‌های کنترل چراغ‌ها و سیستم پایداری نیز درون مجموعه‌های مجزا از یکدیگر قرار گرفته‌اند. بنابراین مدت کوتاهی پس از رانندگی با زوتی محل نصب هر قطعه را خواهید آموخت.

اما زوتی در بازار آزاد چند است؟

کراس اووری که حاصل همکاری دو شرکت ورشکسته است در بازار چندان طالب ندارد و تو این وضعیت التهاب بازار خودرو قیمتش حدود ۲۰ درصد گران تر از قیمت مصوب است و در حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری می شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط