۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

کلیپ خبری

اقتدار ایرانیان در پاسخ به اسرائیل + ویدیو

تحلیل‌گر مسائل سیاسی در آمریکا در گفتگو با برنامه به افق فلسطین در مورد حمله ایران به اسرائیل نکاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مایک هریس تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: اسرائیلی‌ها نتوانستند در غزه به اهداف خود دست پیدا کنند. اسرائیل از همه خط قرمزها عبور کرد و کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله قرار داد، ایران هم با اقتدار پاسخ داد و نشان داد در صیانت از حریم خود هیچ تعارفی ندارد.

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند حمله ایران به اسرائیل جنگ ایران و اسرائیل، غزل بدیعی، علت مرگ پرستو بخشی، خورشید گرفتگی ۱۴۰۳ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب کاظم صدیقی و… در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.

حمله ایران به اسرائیل

پس از آغاز حملات موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی که بامداد ۲۵ فروردین سال جاری انجام شد، خیلی زود اخبار این حمله به تیتر یک اکثر رسانه‌های جهان تبدیل شد.

موشک پارس 1

اقتدار ایرانیان در پاسخ به اسرائیل + ویدیو

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمل به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر لزوم تنبیه سخت رژیم صهیونیستی به دلیل اقدام جنایتکارانه علیه کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران با تایید شورای عالی امنیت ملی و در تعامل کامل با ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح حملات کوبنده خود را علیه اسرائیل انجام داد. در اندیشه معاصر ببینید

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط