۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

اعتبارات مصوب دانشگاه‌ها با دستور رئیس جمهور، ۱۰ درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دکتر علی خطیبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر مشکلاتی در خصوص تخصیص اعتبارات دانشگاه‌ها پیش آمده بود و این موضوع دانشگاه‌ها را برای ازسرگیری آموزش حضوری دچار مشکل می‌کرد، با...

اعتبارات مصوب دانشگاه‌ها با دستور رئیس جمهور، ۱۰ درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دکتر علی خطیبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر مشکلاتی در خصوص تخصیص اعتبارات دانشگاه‌ها پیش آمده بود و این موضوع دانشگاه‌ها را برای ازسرگیری آموزش حضوری دچار مشکل می‌کرد، با پیگیری‌های مستمری که وزیر علوم برای تخصیص به‌موقع اعتبارات و همچنین افزایش اعتبارات دانشگاه‌ها داشت، رئیس‌جمهور دستور تخصیص ۱۱۰ درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها را صادر کرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تصریح کرد: طبق دستور رئیس‌جمهور به وزیر علوم، این افزایش ۱۰ درصدی صرفا باید برای پرداخت مطالبات معوق‌شده دانشگاهیان اعضای هیئت علمی و کارکنان (یاوران علمی) شامل حق‌التدریس، حق التحقیق، کمک هزینه تشویقی چاپ مقالات، گرنت پژوهشی و سایر معوقات هزینه شود.

وی در پایان با قدردانی از اقدام ارزشمند رئیس‌جمهور اظهار کرد: اهتمام دولت سیزدهم تکریم جایگاه دانشگاهیان و ارتقاء سطح رفاه و معیشت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط