۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷

رتبه بندی معلمان؛

اخبار معلمان| رتبه بندی معلمان به شیوه دانشگاهی + سامانه رتبه بندی معلمان

اخبار معلمان با محوریت رتبه بندی معلمان به شیوه دانشگاهی و سامانه رتبه بندی معلمان را در اندیشه معاصر بخوانید.

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اخبار معلمان با محوریت رتبه بندی معلمان به شیوه دانشگاهی و سامانه رتبه بندی معلمان را در اندیشه معاصر بخوانید.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان شبیه به اساتید دانشگاه می‌شود، تصریح کرد: اینگونه باید هر سال فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی معلمان احصاء شود و معلمان ناظر به آیین نامه رتبه بندی برای ارتقای خود تلاش کنند.

 

علی فرهادی گفت: در دانشگاه ممکن است یک نفر با رتبه استادیاری، عضو هیات علمی دانشگاه شود و با استادیاری بازنشسته شود، اما اساتید سالی یک بار پایه ترفیع و نه ارتقاء می‌گیرند. آن پایه ترفیع ناظر به فعالیت آموزشی، پژوهشی و اجرایی اساتید دانشگاه است.

 

از این رو اینگونه نیست که یک استادیار حتما استاد تمام و دانشیار شود بلکه ناظر به فعالیت خود ارتقاء می‌گیرد؛ در رتبه‌بندی معلمان هم همینگونه است.
وی بیان کرد: چه بسا دو معلم با شرایط مشابه آغاز کار کنند، اما به صورت مشابه ارتقاء نگیرند.

 

رتبه بندی دنبال همین موضوع است که بر اساس فعالیت و نه بر اساس سنوات خدمت، معلمان را ارتقاء دهد. این رتبه بندی اولیه که ایجاد شد و معترضینی داشت، شروع کار بود، اما در ادامه کار اینگونه نیست.

سامانه رتبه بندی معلمان

معلمان و فرهنگیان می توانند برای مشاهئه نتیجه رتبه بندی به سامانه مای مدیو my.medu.ir مراجعه کنند. با راه اندازی سایت مای مدیو my.medu.ir این امکان فراهم شده است تا کلیه کارهای مربوط به رتبه بندی از جمله مشاهده نتیجه و اعتراض در این سامانه انجام شود.

در سال های گذشته اخبار بسیاری در مورد رتبه بندی معلمان توسط رسانه های مختلف منتشر شده است. نتیجه رتبه بندی می تواند در وضعیت شغلی بسیاری از فرهنگیان تاثیر مثبتی بگذارد.

 

ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو my.medu.ir

برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو my.medu.ir بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو my.medu.ir کلیک کنید

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط