۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال | خبر فوری ورزشی استقلال از نقل و انتقالات باشگاه استقلال / ریکاردو ساپینتو رسما لیست اخراجی ها رو اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال | خبر فوری ورزشی استقلال از نقل و انتقالات باشگاه استقلال / ریکاردو ساپینتو رسما لیست اخراجی ها رو اعلام کرد. تیم استقلال با شکست ۲ بر ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال | خبر فوری ورزشی استقلال از نقل و انتقالات باشگاه استقلال / ریکاردو ساپینتو رسما لیست اخراجی ها رو اعلام کرد. تیم استقلال با شکست ۲ بر یک مقابل سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر شرایط بحرانی را پشت سر می‌گذارد، چرا که فاصله‌اش با صدرنشین لیگ برتر به ۸ امتیاز رسید و شاید دیگر شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی نداشته باشد.

در همین حال، مدیران استقلال در تلاش هستند تیم را تقویت کنند و علی فتح‌الله‌زاده در حال مذاکره با یک بازیکن خارجی است. در گزارش‌های قبلی اشاره کردیم که ساپینتو به مدیران استقلال گفته که همه بازیکنانش به غیر از عزیزبک آمانوف را می‌خواهد. این صحبت‌ها باعث شد تا مدیران استقلال هم بگویند لیست تیم پر است و باید یکی دو بازیکن را کنار بگذارد.

ساپینتو اشاره‌اش به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات است و اعتقاد دارد اگر پنجره باز شد می‌تواند لیست خروج بدهد. فتح‌الله‌زاده به سرمربی پرتغالی استقلال اطمینان داده که پنجره نقل‌وانتقالات را باز خواهد کرد و از این بابت نگران نباشد ولی زمانی می‌تواند اقدام به جذب بازیکن کند که بتواند با دو بازیکن برای خروج از لیست توافق کند و اگر این اتفاق نیفتد هم استقلال ضرر خواهد کرد و هم بازیکنی که در لیست خروج قرار می‌گیرد. ضمن اینکه هفته هفدهم رسیده است و زمان کافی برای نقل‌وانتقالات وجود ندارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار