۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

اخبارز| اختلاف فرهاد و فرزاد بر سر چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،برخلاف یکسری شایعات و آنچه در رسانه ها نوشته شده فرزاد و فرهاد هیچ مشکلی با هم نداشتند و این که عنوان شده اطرافیان استقلال آنها را به خاطر جشن قهرمانی با هم آشتی دادن صحت ...

طعنه مرادمند و یزدانی به مدافع پرسپولیسی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،برخلاف یکسری شایعات و آنچه در رسانه ها نوشته شده فرزاد و فرهاد هیچ مشکلی با هم نداشتند و این که عنوان شده اطرافیان استقلال آنها را به خاطر جشن قهرمانی با هم آشتی دادن صحت ندارد.

فرزاد مجیدی به دلیل پاره‌ای از مشکلات شخصی حدود سه ماه از استقلال دور بود اما حداقل در جشن قهرمانی حاضر خواهد شد. این در حالی است که از اردوی استقلال خبر می رسد بعضی از بازیکنان عقیده دارند خود فرهاد مجیدی بعد از بازی امشب از استقلال خداحافظی خواهد کرد اما به هر حال باید در این مورد صبر کنیم و ببینیم این شایعات و این حرف و حدیث‌ها صحت دارد یا نه؟ آنچه مسلم است مجیدی تاکید کرده بود همه بازیکنان و کادر فنی استقلال به طور کامل در جشن قهرمانی شرکت داشته باشند و این مسئله باعث شد تا در نهایت استقلال بتواند ملی‌پوشان خود را هم برای بازی امشب در اختیار بگیرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار