۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷

اتفاق جنجالی در پرسپولیس | رقابت ۳ ستاره در یک دروازه / احمد هم ماندگار شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اتفاق جنجالی در پرسپولیس | رقابت ۳ ستاره در یک دروازه / احمد هم ماندگار شد + جزئیات. از طرفی حامد لک نیز قصد دارد در پرسپولیس بماند و با علیرضا بیرانوند در این تیم رقابت ک...

اتفاق جنجالی در پرسپولیس | رقابت 3 ستاره در یک دروازه / احمد هم ماندگار شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اتفاق جنجالی در پرسپولیس | رقابت ۳ ستاره در یک دروازه / احمد هم ماندگار شد + جزئیات. از طرفی حامد لک نیز قصد دارد در پرسپولیس بماند و با علیرضا بیرانوند در این تیم رقابت کند. از قرار معلوم یحیی گل محمدی نیز مشکلی با این موضوع نداشته و از تجربه فصل گذشته عبرت گرفته است.

ستاره پرسپولیس تصمیمی برای جدایی ندارد

هرچند گلر اول سرمربی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند است اما یحیی گل محمدی می‌خواهد حامد لک را هم داشته باشد تا در سایه رقابت این دو دروازه تیمش با مشکلات فصل گذشته مواجه نشود. با این تفاسیر همه تصور می‌کردند احمد گوهری از پرسپولیس رفتنی باشد اما این طور نیست.

اتفاق جنجالی در پرسپولیس |  رقابت 3 ستاره در یک دروازه / احمد هم ماندگار شد + جزئیات

اتفاق جنجالی در پرسپولیس | رقابت ۳ ستاره در یک دروازه / احمد هم ماندگار شد + جزئیات

احمد گوهری که هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دست اندرکاران این باشگاه گفته است می‌خواهم بمانم! این دروازه بان نسبتا جوان خودش هم خوب می‌داند در صورت ماندن در پرسپولیس باید گلر سوم این تیم باشد ولی راضی است!

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط