۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲

اتفاقاتی که در رئال‌مادرید می‌افتد برایم اهمیتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه رئال مادرید در روزهای گذشته شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است. در ابتدا زین الدین زیدان به شکل رسمی از هدایت کهکشانی‌ها کناره‌گیری کرد؛ همچنین روز گذشته و بعد از شایعات فراوانی که در رابطه...

اتفاقاتی که در رئال‌مادرید می‌افتد برایم اهمیتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه رئال مادرید در روزهای گذشته شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است. در ابتدا زین الدین زیدان به شکل رسمی از هدایت کهکشانی‌ها کناره‌گیری کرد؛ همچنین روز گذشته و بعد از شایعات فراوانی که در رابطه با نیمکت لوس بلانکوس مطرح شده بود نهایتاً در اتفاقی غیرمنتظره کارلو آنچلوتی به رئال مادرید بازگشت.

آلوارو موراتا که سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد پیرامون جدایی زیدان و روی کار آمدن کارلو آنچلوتی گفت: “من به زیدان احترام زیادی می گذارم. رفتار او با او بسیار خوب بود و هر موقع که یکدیگر را ملاقات می کردیم با هم گپ می زدیم. حقیقت این است که من خیلی به اتفاقاتی که در رئال مادرید رخ می دهد، اهمیت نمی دهم اما از نظر شخصی برای او بهترینها را آرزو می کنم.

در مورد کارلو آنچلوتی باید بگویم که این موضوع برای من اهمیت چندانی ندارد و تنها می توانم بگویم که او مربی خوب و با تجربه ای است.”

آلوارو موراتا در رابطه با خط خوردن نام سرخیو راموس از لیست تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو نیز گفت: “حیف که او در بهترین شرایط خود نبود و لوئیس انریکه چنین تصمیمی گرفت. ما عشق زیادی به او داریم و به همه کسانی که در کنار ما نیستند فکر خواهیم کرد اما باید به آینده نگاه کنیم.”

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط