۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

گردشگری ومحیط زیست

آوانتی با محبوبیت سفر گروهی، صفحه وب جدیدی را راه اندازی کرد!

آوانتی برای کمک به مشاوران سفر در یافتن و ایجاد مشاغل گروهی بیشتر، صفحه وب جدید "گروه ها" را در پورتال مشاور شرکت با 10 نمونه برنامه سفر گروهی به کشورهای سراسر جهان اضافه کرده است که نشان دهنده بخش های مختلف سفر گروهی است: گروه های علاقه ...

آوانتی با محبوبیت سفر گروهی، صفحه وب جدیدی را راه اندازی کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اپراتور تورهای (سفر )سفارشی عمده فروشی Avanti Destinations انتظار رشد ۳۰ درصدی در بخش گروه های سفارشی خود در سال ۲۰۲۴ با سطح بالایی از رزروهای تکراری دارد.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

چرا مشاورانی که هنوز مدل کسب و کار خود را گسترش نداده اند؟

این یکی از دلایل مهمی است که چرا مشاورانی که هنوز مدل کسب و کار خود را گسترش نداده اند تا گروه ها را شامل شوند، باید به شدت آن را در نظر بگیرند. نه تنها مشاوران در یک برنامه سفر برای ۱۰ مسافر یا بیشتر نسبت به زوج ها یا افراد درآمد بیشتری کسب می کنند، بدون اینکه نیازی به انجام کار ۱۰ برابری داشته باشند، بلکه زمانی که یک گروه تجربه فوق العاده ای داشته باشد، همان گروه به احتمال زیاد به آنجا باز خواهد گشت. آن مشاور، نه تنها به عنوان یک گروه، بلکه به عنوان مسافران مستقل. همانطور که بسیاری از مشاوران به ما می گویند، روند رو به رشدی به سمت افرادی وجود دارد که می خواهند تجربیات سفر خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.هیگرخاطرنشان کرد که بخش گروه‌های آوانتی تورهای گروهی همراه با برنامه‌ریزی منظم را ارائه نمی‌دهد. از آنجایی که هر گروه منحصربه‌فرد است، برنامه سفر آنها کاملاً سفارشی است تا با علایق، بودجه، زمان‌بندی و اولویت‌های گروه برای اقامت مطابقت داشته باشد.

آوانتی با محبوبیت سفر گروهی، صفحه وب جدیدی را راه اندازی کرد!

آوانتی با محبوبیت سفر گروهی، صفحه وب جدیدی را راه اندازی کرد!

دو نوع گروه سفارشی وجود دارد:

یکی از قبل تشکیل شده است، که در آن اعضا یکدیگر را می شناسند، ایده محکمی در مورد مکان و زمان سفر و آنچه می خواهند انجام دهند دارند – این گروه های از پیش تشکیل شده به دنبال یک مشاور سفر می گردند. برای انجام تمام مقدمات نوع دیگر گروه، گروه‌های وابستگی، سهم بیشتری از کسب و کار را به خود اختصاص می‌دهند و برای یافتن، الهام بخشیدن، جذب و برانگیختن اعضای گروه، از طرف مشاور کار می‌کنند. اما شناختن جامعه محلی، مدارس، سازمان‌ها، تیم‌ها و باشگاه‌ها نتایج بسیار ارزشمندی به همراه خواهد داشت.» او افزود که برخی از مشاوران موفق به طور متناوب گروه های خود را از طریق فعالیت رسانه های اجتماعی پیدا می کنند.گروه های علاقه خاص متنوع هستند، از جمله علایق مانند صنایع دستی، باغ ها، موسیقی، تاریخ، غذا و نوشیدنی. هیگر گفت که تورهای آشپزی، از جمله مزه کردن شراب و کلاس های آشپزی در کارخانه های آبجو و آبجوسازی های محلی، شاهد افزایش محبوبیت در بین مسافران آمریکایی است. او افزود که گلف یکی دیگر از گزینه های محبوب برای گروه ها است.

میانگین طول سفرها!

میانگین اندازه گروه هایی که آوانتی اداره می کند ۱۸ مسافر است. میانگین طول سفرهای گروهی آوانتی هشت روز است. بیشتر برنامه‌های سفر شامل دو یا چند مقصد هستند که مشابه برنامه‌های سفر چند مقصدی سفارشی FIT آوانتی است. بخش گروه‌ها از مجموعه اقامتگاه‌های آوانتی، مانند املاک بوتیک، استراحتگاه‌های آبگرم، قلعه‌ها و موارد دیگر، و همچنین مجموعه‌ای از تورهای دیدنی و تجربیات در سراسر اروپا، آمریکای مرکزی و جنوبی، شمال آفریقا و خاورمیانه، اقیانوس آرام جنوبی استفاده می‌کند. و آسیا، و همچنین مقاصد اضافی، مانند آفریقای جنوبی.نمونه برنامه های سفر ارائه شده در بخش “کاوش” صفحه وب گروه های جدید شامل یک سفر ۱۰ روزه به توکیو، کانازاوا و اوزاکا در ژاپن است. ۱۰ روز گلف و گشت و گذار در بارسلونا، والنسیا و سویا در اسپانیا؛ تور نه روزه شراب به سانتیاگو و سانتا کروز در شیلی. تور نه روزه سیب ایرلند; تور ۱۰ روزه در لندن برای مشاهده آثار یک منبت کاری قرن هفدهم. و یک سفر ۱۱ روزه به سوئیس، فرانسه، آلمان و هلند که داستان منونیت ها را دنبال می کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط