۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

آخرین اخبار باشگاه استقلال ۲۶ دی | پنجره نقل‌ و انتقالات استقلال بسته شد / ساپینتو به سیم آخر زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین اخبار باشگاه استقلال ۲۶ دی | پنجره نقل‌ و انتقالات استقلال بسته شد / ساپینتو به سیم آخر زد.در شرایطی که هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود تیم استقلال تاکنون نتوانس...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین اخبار باشگاه استقلال ۲۶ دی | پنجره نقل‌ و انتقالات استقلال بسته شد / ساپینتو به سیم آخر زد.در شرایطی که هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود تیم استقلال تاکنون نتوانسته فعالیتی در نقل‌وانتقالات داشته باشد. پنجره نقل‌وانتقالات استقلال به دلیل شکایت هروویه میلیچ، مدافع کروات پیشین استقلال و همچنین گابریله پین، مربی ایتالیایی سابق این تیم بسته است.

در جلسه هفته گذشته هیئت مدیره استقلال مصوب شد که ۴۰۰ هزار دلار بابت مطالبات این دو نفر پرداخت شده و پنجره نقل‌وانتقالات باز شود اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است، به همین دلیل ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به مدیران استقلال پیغام داده که اگر قرار باشد پنجره نقل‌وانتقالات بسته باشد، دادن لیست ورود و خروج معنی ندارد.

ساپینتو همچنین گفته که وقتی پنجره نقل‌وانتقالات بسته است اجازه جدایی هیچ بازیکنی به غیر از عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی را نمی‌دهد. آمانوف در لیگ امسال در بیشتر بازی‌ها در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفته است و قصد دارد نیم فصل دوم از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

این در حالی است که صحبت‌هایی مبنی بر جدایی بازیکنانی چون سجاد شهباززاده، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری، زبیر نیک‌نفس و … نیز شنیده شد که در صورت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات، بعید است ساپینتو اجازه جدایی به بازیکنی را بدهد یا بازیکنی را در لیست خروج قرار دهد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار