۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

یحیی‌زاده: هواداران بیایند تا استقلال را شکست دهیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یحیی‌زاده: هواداران بیایند تا استقلال را شکست دهیم. امیرحسین یحیی زاده بازیکن تیم ملوان درباره وضعیت این تیم به خبرنگار خبرنگاران گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. آقای زارع می دانند که از تیم چه می خوا...

یحیی‌زاده: هواداران بیایند تا استقلال را شکست دهیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یحیی‌زاده: هواداران بیایند تا استقلال را شکست دهیم. امیرحسین یحیی زاده بازیکن تیم ملوان درباره وضعیت این تیم به خبرنگار خبرنگاران گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. آقای زارع می دانند که از تیم چه می خواهند و در شروع لیگ با چه نقشه ای وارد زمین شوند. فکر می کنم یکی، دو بازیکن دیگر به تیم ما اضافه شوند و بتوانیم پرقدرت کارمان را آغاز کنیم.

او در مورد وضعیت تیم در بازار نقل و انتقالات نیز خاطرنشان کرد: در پست مهاجم کمبود بازیکن داریم. ولی فکر می کنم در روزهای آینده قرار است باشگاه دو مهاجم جدید را جذب کند، خود من نیز در این پست در خدمت تیم هستم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم موفقیت در لیگ آزادگان را در لیگ برتر نیز تکرار کنم. تمام تلاشم را می کنم تا خودم را نشان دهم و حتی در لیگ برتر بهتر از فصل قبل کار کنم.

او درباره بازی هفته اول مقابل پیکان نیز اظهار داشت: حقیقتا تمام بازی های لیگ برتر سخت و دشوار است. نمی توانیم بگوییم در لیگ بازی آسانی وجود دارد. امیدوارم مانند هفته های نخست لیگ آزادگان که با کسب نتایج خوب روند رو به رشدی را آغاز کرده بودیم، در هفته های ابتدایی لیگ برتر نیز همین اتفاق را تکرار کنیم و آن ملوانی که در لیگ برتر پرقدرت ظاهر می شد دوباره به نمایش بگذاریم.

یحیی زاده در مورد اینکه سیاوش یزدانی روز گذشته با تیم تمرین کرده است، گفت: بله سیاوش روز گذشته با ما تمرین کرد ولی همچنان وضعیت او نامشخص است و معلوم نیست برای فصل بعد چه شرایطی خواهد داشت.

او درباره پارگی رباط هم تیمی اش سبحان پسندیده نیز اظهار داشت: او واقعا بازیکن خوبی است. به تیم ما کمک می کرد و در تمرینات نیز سخت تلاش می کرد. تمام بازیکنان بابت این اتفاق ناراحت هستند. امیدوارم خدا به او کمک کند تا بتواند در این روزهای سخت، خودش را جمع و جور کند. دعا می کنیم او هر چه زودتر به تمرینات بازگردد و به تیم کمک کند.

بازیکن ملوان در پایان و درباره دیدار هفته دوم برابر استقلال اضافه کرد: بازی خیلی سختی است و تلاش می کنیم تا نتیجه بگیریم. بازی در انزلی است و امیدوارم هواداران برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند تا بهترین اتفاقات برای تیم رقم بخورد و بتوانیم یک پیروزی شیرین را به هواداران تقدیم کنیم.

مطالب مرتبط