۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

مأموریت جدید سازمان تبلیغات به تأیید رهبر انقلاب رسیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مأموریت جدید سازمان تبلیغات به تأیید رهبر انقلاب رسیده است. این سازمان برای راهبری در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به ارکانی چون محتوای سازی، جبهه سازی، توانمندسازی، ج...

مأموریت جدید سازمان تبلیغات به تأیید رهبر انقلاب رسیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مأموریت جدید سازمان تبلیغات به تأیید رهبر انقلاب رسیده است. این سازمان برای راهبری در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به ارکانی چون محتوای سازی، جبهه سازی، توانمندسازی، جبهه‌سازی و شبکه‌سازی نیازمند هست، تا بتواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان زاده امروز در نشستی که با موضوع سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در اول تیرماه در قم برگزار شد رصد و مقابله با تهاجم دشمن و تبلیغ اسلام ناب را مأموریت مهم این سازمان تبلیغات برشمرد و با اشاره به سند تحولی جدید این سازمان که به تأیید رهبر انقلاب رسیده، بیان داشت: این سازمان علاوبر دو مأموریت قبلی سند تحولی جدید را هم مبنای کار قرار گرفت.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قم یکی از رسالت های این سازمان را راهبر زیست‌بوم فرهنگی و تبلیغی ایران عنوان کرد و بیان داشت: مراد از راهبری محیط فرهنگی یعنی ایجاد هماهنگی مجموعه فعالیت‌های فرهنگی بین تمامی نهادهای فرهنگی و پیگیر اجرایی‌شدن آن می باشدکه این نقش به این سازمان واگذار شده است.

وی بیان داشت: این سازمان برای راهبری در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به ارکانی چون محتوای سازی، جبهه سازی، توانمندسازی، جبهه‌سازی و شبکه‌سازی نیازمند هست، تا بتواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اهمیت راهبری‌ اراده‌ها گفت: با جهاد تبیین امید آفرینی در متن زندگی مردم تقویت می‌شود و کسی که امید دارد آماده جهاد و مسئولیت پذیری می‌شود.

وی با بیان این که اجرای فعالیت کنشگران مردمی از طریق طراحی و نهادینه سازی الگوی حکمرانی مردمی است، گفت: این طراحی اضلاع میدانی و عملی در محله و مسجد دارد ، شبکه امامت و کارگزاران حکمرانی کنشگران محلی هستند.

مأموریت جدید سازمان تبلیغات به تأیید رهبر انقلاب رسیده است

مأموریت جدید سازمان تبلیغات به تأیید رهبر انقلاب رسیده است

حجت الاسلام شعبان زاده با اشاره عملیاتی سازی این‌ مدل گفت: هم اکنون در استان ۷۰۰ مسجد فعال که از این تعداد ۵۶۷ مسجد در شهر قم می باشد.
وی اضافه کرد: این مساجد برای اجرای طرح ۱۲۰ محله پایش که طی سه سال هر سال در ۴۰ مسجد طرح فوق اجرا شده است.

وی حل مسائل مردم هر محله را مهم‌ترین هدف از اجرای این مدل بیان و اظهار داشت: برای حل مشکلات محله همه باید به کمک هم بیایند و این کار تنها دولت و نیست.

وی با بیان این که الگوی سازمان تبلیغات ایجاد حکمرانی مردمی مسجد محور است، اظهار داشت: امروز مساجد نقش مهمی در حل مسائل اجتماعی همچون فقر زدایی دارند که در رابطه لازم است به هزینه سالیانه ۱۰۰‌میلیارد تومان از ناحیه مساجد اشاره کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات با بیان این که نباید از مساجدی که سالیانه ۲ میلیارد تومان برای فقر زدایی هزینه می کنند و این مشارکت هم مردمی است، به سادگی گذشت، مسئله اداره جامعه به وسیله حکومت را یادآور شد و اظهار داشت: حکومت باید بر پایه ارزش‌های اسلامی جامعه را اداره کند.

وی با تأکید بر این که برای اصلاح و ترویج سبک زندگی اسلامی نباید از دانش آموزان و نوجوانان غافل شد، تعداد دانش آموزان قمی را ۲۸۰ هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: این تعداد در ۱ هزار و ۱۰۰ مدرسه مشغول تحصیل می باشند.

وی با بیان این که هدف ما تعامل با آموزش و پرورش برای تقویت سبک زندگی اسلامی در میان دانش آموزان است، گفت: در این رابطه هدف اصلی ما مدارس دخترانه است چون عنصر محوری یک خانه، مادر است.

مدیر کل سازمان تبلیغات با اشاره به الگوی زیست عفیفانه و تقویت آن در بین دانش آموزان، اضافه کرد: برای رسیدن به موفقیت در عرصه با تربیت اراده ها از طریق اصلاح سبک زندگی همکاری آموزش و پرورش و داشتن برنامه کلان امری ضروری است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط