16:16 - 1403/04/19

لیست بیمه تامین اجتماعی| لیست بیمه تامین اجتماعی چیست؟ + نحوه ارسال لیست بیمه ۱۴۰۳ و سامانه بارگزاری

تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی برای هر شرکت با هر اندازه و هر تعداد کارمند الزامی است. چگونگی آن را در اندیشه معاصر بخوانید و از نحوه ارسال لیست بیمه ۱۴۰۳ مطلع شوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، لیست بیمه تامین اجتماعی؛ لیست بیمه تامین اجتماعی چیست؟ به همراه نحوه ارسال لیست بیمه ۱۴۰۳ و سامانه بارگزاری را در اندیشه معاصر می خوانید و متوجه می شوید که همه شرکت‌هایی که دارای کد کارگاهی بیمه هستند، کارگر و کارمند دارند، باید کارگران و کارمندان خود را بیمه کنند. همچنین کارفرمایان باید توجه داشته باشند، که آخر هر ماه، لیست بیمه را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کنند. لازم است بدانید، که تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی برای هر شرکت با هر اندازه و تعداد کارمندی الزامی است. شرکت‌های قدیمی کاملاً با این فهرست آشنا هستند؛ اما افرادی که به تازگی شرکتی را تأسیس و کارمندانی را جذب کرده‌اند، هنوز با این نوع لیست، چگونگی تهیه و ارسال آن آشنا نیستند.

نحوه ارسال لیست بیمه ۱۴۰۳

لیست بیمه تامین اجتماعی چیست؟

لیست بیمه تامین اجتماعی شامل سوابق کاری (بیمه‌ای) هر کارمند و کارگری است که در شرکت یا سازمانی کار کرده و حقوق و مزایایی را دریافت می‌کند. تمامی افرادی که نامشان در فهرست بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرد، باید حق بیمه‌ای به سازمان برای دریافت مزایا پرداخت کنند. حق بیمه شامل ۳۰% از حقوق است که ۷% را خود کارمند یا کارگر می‌دهد و پرداخت ۲۳% بقیه آن بر عهده خود کارفرما است.

تمامی افرادی که شرکتی یا کارگاهی را تأسیس می‌کنند و درصدد جذب کارمند هستند، باید حداکثر تا ۱۵ روز بعد از شروع کار خود، به نزدیک‌ترین شعبه تامین اجتماعی مراجعه کرده و کد کارگاهی اخذ کنند. بعد از این‌که بازرسی از سمت کارشناس بیمه انجام و کد کارگاهی به واحد مربوطه داده‌شد، مالک کارگاه می‌تواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، لیست بیمه را از طریق سامانه ارسال کند.

به تمامی کارمندان یا کارگرانی که در شرکت یا کارگاهی مشغول به کار می‌شوند، کد بیمه‌ای از طریق کد کارگاه تعلق می‌گیرد. شماره بیمه تامین اجتماعی برای کارمندان در همه شرکت‌ها یکسان است. تنها تفاوت موجود در کد کارگاهی آن‌ها است. در ادامه این مقاله در مورد اهمیت ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی، دریافت لیست بیمه تامین اجتماعی، سامانه ارسال و دریافت لیست بیمه تامین اجتماعی و پرداخت لیست بیمه تامین اجتماعی با شما صحبت خواهیم کرد. همچنین در مورد نحوه ارسال لیست بیمه و اهمیت آن به طور کامل توضیح می‌دهیم.

 

نحوه ارسال لیست بیمه ۱۴۰۳

نحوه رد کردن لیست بیمه تامین اجتماعی برای کارفرمایان چیست؟ در این قسمت مقاله روند تشکیل پرونده کارفرمایان برای رد کردن لیست بیمه تامین اجتماعی را با هم بررسی می‌کنیم. همه کارفرمایان برای تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی، باید ابتدا در سامانه ثبت‌نام کنند. بعد از دریافت کد کارگاهی، نام کاربری و رمز عبور، باید نرم افزار ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی را دانلود کنند. بعد از دانلود و نصب لازم است که اطلاعات کارگاه و کارمندان در آن ثبت و بعد داده‌های خروجی به دست آمده در قالب یک فایل فشرده در CD ذخیره یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی بارگذاری شود. نرم افزار Disk list را می‌توان، از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی دانلود کنید.

البته برای تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی، می‌توانید به دو صورت اقدام کنید:

تهیه و ارسال لیست از طریق سامانه tamin.ir

تهیه لیست از طریق نرم افزار و ارسال فایل خروجی از طریق سامانه tamin.ir

آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی از طریق نرم افزار

کارفرمایان برای ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی باید از طریق سامانه https://eservices.tamin.ir/ اقدام کنند و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوند. اگر شما کارفرما هستید، از طریق عملیات لیست بیمه می‌توانید فایل‌های خود را بارگذاری و سپس ارسال کنید. بعد از بارگذاری فایل‌ها، اطلاعات مربوط به آن‌ها برای شما نمایش داده خواهد شد.

در صورت وجود خطا یا مغایرت، می‌توانید آن را مشاهده کنید. البته خطای اصلی در نرم افزار نشان داده می‌شود و بهتر است که در همان‌جا، مشکلات احتمالی را برطرف کنید. اگر مشکلی وجود نداشت، با کلیک روی گزینه «ارسال به شعبه»، فایل‌ها ارسال خواهند شد. بعد از ارسال، یک شماره پیگیری به شما داده می‌شود، که از قسمت «پیگیری لیست بیمه»، می‌توانید وضعیت لیست خود را مشاهده کنید.

البته امکان استفاده از این سامانه برای بیمه شدگان خویش پرداز از جمله بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد امکان پذیر است.

مرحله اول

در مرحله اول باید کد کارگاه و کارمندان ثبت شود. در قسمت بالا، سمت چپ، اطلاعات پایه شامل دو زیر فهرست به نام «مشخصات کارگاه» و «مشخصات کارکنان» وجود دارد. ابتدا باید مشخصات کارگاه وارد شود. با کلیک روی «مشخصات کارگاه»، فرمی باز می‌شود که باید روی گزینه «جدید» کلیک کنید. بعد از کلیک روی آن، فرم اطلاعات ورود کارگاه نشان داده خواهد شد.

در فرم، اطلاعات زیر باید وارد شوند:

کد کارگاه که یک عدد ۱۰ رقمی است. سه عدد سمت چپ نشان‌دهنده کد شعبه، سه رقم بعد نشان‌دهنده شغل و فعالیت کارگاه و چهار رقم آخر نشان‌دهنده تعداد فراوانی است.
ردیف پیمان، مخصوص پیمانکاران است. در صورتی که شرکت دارید و پیمانکار نیستید، احتیاجی به نوشتن داده‌ای در این بخش نیست. به صورت خودکار ۰۰۰ گذاشته خواهد شد.
نام کارگاه را باید با توجه به زمینه فعالیت، مانند مطب، فروشگاه یا خواروبار فروشی، نوشته شود.
نام کارفرما، نام کسی است که جواز کسب به نام او ثبت شده است.
در قسمت آدرس باید نام شهر و خیابان را حتما ذکر کنید.

مرحله دوم

اکنون اطلاعات کارگاه به صورت دقیق ثبت شده‌است. در این مرحله باید اطلاعات کارمندان را ثبت کنید. برای این کار، از همان منوی سمت چپ بالا، این بار روی «مشخصات کارکنان» کلیک کنید.

فرم زیر نمایش داده‌می‌شود که با کلیک روی گزینه «جدید» می‌توانید، تک تک اطلاعات کارمندان یا کارگران خود را ثبت کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

شماره بیمه‌نامه (دو صفر قبل از شماره بیمه‌نامه به صورت خودکار اضافه می‌شود.)
کد پرسنلی
شماره شناسنامه
کد ملی
نام مطابق با شناسنامه
نام خانوادگی مطابق با شناسنامه
جنسیت
نام پدر
تاریخ تولد
شغل (از ذره‌بین کنار برای جست‌وجو استفاده شود.)
شهر محل صدور

چند نکته مهم را باید در زمان تهیه لیست بیمه در نظر داشته باشید:

اطلاعات باید دقیق ثبت شوند. در صورتی که کد ملی اشتباه وارد شود و برای شخص دیگری باشد، سیستم متوجه خطا نخواهد شد. البته اگر ساختار کد ملی درست نباشد، با پیغام خطا روبرو خواهید شد.
وارد کردن تمامی اطلاعات بالا ضروری است. پر کردن بقیه موارد ضرورتی ندارد.
اطلاعات باید بر اساس شناسنامه پر شوند.
تاریخ تولد را از راست به چپ و بدون هیچ خط تیره یا اسلش وارد کنید؛ مانند ۱۳۷۵۱۰۱۴
شغل باید با آنچه در زمان بازرسی ثبت شده، مطابقت داشته‌باشد.
کد ملی بدون خط تیره و از چپ به راست وارد شود.
شماره بیمه نباید بیش از ۸ رقم باشد.
وارد کردن شماره مسلسل شناسنامه، بخش محل صدور، محل تولد، تحصیلات، رشته تحصیلی و کد پستی اختیاری است.
حتما اطلاعات باید بر اساس شناسنامه فرد ثبت شود.

مرحله سوم

در این مرحله باید لیست ماهانه تهیه شود. از قسمت عملیات، روی گزینه «لیست ماهانه» کلیک کنید. بعد روی گزینه «جدید» کلیک کنید.

در فرم جدید، اطلاعات زیر باید وارد شوند:

کد کارگاه ۱۰ رقمی (با کلیک روی گزینه دوربین، می‌توانید کد کارگاه خودتان را انتخاب کنید.)
ردیف پیمان (مخصوص پیمانکاران است)
سال (شامل دو عدد مانند ۹۵ است)
ماه (به صورت عدد مانند ۰۱ برای فروردین؛ نکته مهم اینکه بر اساس قانون سازمان تامین اجتماعی، در هر ماه، باید لیست ماه قبل ارسال شود.)
تعداد افراد بیمه در کارگاه (افراد تحت تکفل جزو تعداد نفرات در این لیست به حساب نمی‌آیند.)
جمع روزهای کارکرد تمامی افراد بیمه‌شده کارگاه
جمع دستمزد روزانه تمامی افراد بیمه‌شده کارگاه
مجموع دستمزد ماهانه تمامی افراد در کارگاه (روزهای کارکرد×دستمزد روزانه = دستمزد ماهانه)
جمع مزایای ماهانه مانند بن کارگری

نکات مهم زیر را باید در تهیه لیست ماهانه در نظر گرفت:

برای شغل و کارگاه‌هایی با دستمزد مقطوع، مبلغ دستمزد باید مطابق با مبلغ اعلامی از طرف سازمان باشد. در صورتی که بازرس مغایرتی در این خصوص مشاهده کند، شما را جریمه خواهد کرد.
کارفرما حتما باید برگ بازرسی را برای تنظیم لیست بیمه، نزد خود نگه دارد.
برای مشاهده جدول حق بیمه ۱۴۰۳، می‌توانید مقاله حق بیمه را مطالعه بفرمایید.
میزان حق بیمه پرداختی از طرف کارفرما و کارگر، بعد از وارد کردن جمع دستمزد ماهانه به صورت خودکار محاسبه و در قسمت مربوطه قرار داده خواهد شد.
برای مواردی که نیاز به تغییر حق بیمه پرداختی است؛ مانند جانبازان، کسب‌وکارهای خانوادگی و کسب‌وکارهای معاف از مالیات، کارفرما می‌تواند به صورت دستی تغییراتی را اعمال کند.
بر اساس قانون تامین اجتماعی، در هر ماه لیست ماه قبل ارسال می‌شود.
جانبازان نیازی به پرداخت حق بیمه، سهم بیمه شده یعنی ۷% ندارند و جای آن عدد صفر قرار می‌گیرد.
کارگاه های مشمول کمک دولت، از پرداخت سهم کارفرما معاف هستند و عدد صفر را باید آن جایگاه بنویسند.
کارگاه هایی نسبت کارفرما و بیمه‌شده با هم به صورت زن و شوهر یا والد و فرزند هستند، مشمول بیمه بیکاری نخواهد شد.

مرحله چهارم

در این مرحله که «ثبت ریز کارکرد» نام دارد، روزهای کارکرد بیمه‌شدگان باید مشخص شوند. بعد از کلیک روی گزینه «ریز کارکرد» و سپس «جدید»، اطلاعات زیر، وارد شود:

شخص بیمه‌شده
روزهای کارکرد
دستمزد روزانه
مزایای ماهانه مشمول

بعد از وارد کردن این چهار مورد، بقیه اطلاعات دیگر قسمت‌ها به صورت خودکار در سیستم، پر خواهند شد. بعد روی گزینه ثبت کلیک و سپس اطلاعات مربوط به نفر بعدی را پر کنید. روزهای استعلاجی و مرخصی را هم باید در روزهای کارکرد در نظر گرفت.

در مرحله بعدی، باید دیسکت دو فایل، که یکی حاوی اطلاعات مربوط به کارگاه و دیگری مربوط به بیمه‌شدگان است، تهیه شود. لازم است که این اطلاعات را از طریق سی دی به شعبه تامین اجتماعی تحویل دهید یا در سامانه samt.tamin.ir بارگذاری کنید.

البته بهتر است از فایلی که در پوشه C (با نام Database) قرار دارد، در یک مسیر مناسب دیگر هم کپی گرفته‌شود. به اصطلاح باید گفت که حتما بک آپ بگیرید.
مرحله پنجم

این مرحله آخر است. در این مرحله لازم است تا فایل‌ها را در سی دی ذخیره یا آن‌ها را به صورت اینترنتی ارسال کنید. البته در حال حاضر، ارسال فایل‌ها به صورت اینترنتی از طریق سامانه samt.tamin.ir انجام می‌شود.

برای این کار، از طریق منوی عملیات روی گزینه لیست ماهانه و سپس روی گزینه «تهیه دیسکت» کلیک کنید. در این بخش می‌توانید فایل آدرس ذخیره فایل لیست ماهانه و ریز کارکرد را مشخص کنید و بعد فایل‌ها را به صورت اینترنتی از طریق سامانه معرفی شده ارسال کنید.

ارسال لیست بیمه از طریق سامانه samt.tamin.ir

به گزارش اندیشه معاصر، برای ارسال لیست بیمه از طریق سامانه تامین اجتماعی باید به روش زیر عمل کنید:
از طریق سامانه samt.tamin.ir با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید.

از قسمت کارفرمایان گزینه لیست حق بیمه و سپس ارسال لیست حق بیمه را انتخاب نمایید.
در قسمت بعد به دو روش می‌توانید لیست حق بیمه تامین اجتماعی را ارسال نمایید. روش اول بارگذاری فایل لیست حق بیمه‌ای که با نرم افزار آماده کرده اید و در روش دوم نیز می‌توانید لیست حق بیمه را به روش آنلاین ایجاد کنید.

در مرحله بعد امکان بارگذاری فایل‌ها برای شما میسر می شود. برای ارسال لیست حق بیمه ماهانه باید درخواست استفاده از خدمات غیرحضوری را در منوی خدمات کارفرمایان تکمیل کنید.

بعد از تایید با کلیک روی گزینه «ارسال به شعبه»، فایل‌ها ارسال خواهند شد. بعد از ارسال شماره پیگیری به شما داده می‌شود که از قسمت «پیگیری لیست بیمه» می‌توانید وضعیت لیست خود را مشاهده کنید.

برای آشنایی کامل با بیمه تامین اجتماعی، همه قوانین و شرایط آن، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بیمه تامین اجتماعی را مطالعه نمایید.

دریافت برگ پرداخت حق بیمه پرسنل

بعد از ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی نوبت به پرداخت حق بیمه پرسنل است. برای این کار روی گزینه «دریافت برگ پرداخت» و «دریافت رسید» کلیک کنید. سپس می‌توانید از طریق درگاه اینترنتی، حق بیمه را پرداخت و رسید آن را دریافت کنید.

پرداخت حق بیمه کارکنان از چند روش قابل پرداخت است:

درگاه‌های اینترنتی بانک‌های رفاه، تجارت، ملت و سپه
از طریق تلفن همراه و با استفاده از شماره #۷۱۳*۷۱۴*
با استفاده از USSD و کد #۱۴۰*۴*
با استفاده از تلفن ثابت و شماره ۰۲۱۸۴۰۳۰۰۰

مهلت بارگذاری لیست بیمه و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی

مدت زمان قانونی برای تحویل لیست بیمه کارفرمایان و پرداخت حق بیمه، در هر ماه و حداکثر تا آخرین روز ماه بعد از آن است. بر اساس ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعی، تمام کارفرمایان و کارگاه‌ها مشمول این قانون هستند. بنابراین باید در مهلت قانونی نسبت به پرداخت حق بیمه کارگران و شاغلان، به سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند.
اهمیت تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان

ارسال لیست بیمه کارفرمایان از موضوعاتی است که همیشه جریان دارد و باید هر ماه در موعد مقرر انجام شود. لازم به ذکر است، در صورتی که در تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی تاخیری صورت گیرد، یا کارفرما لیست را ارسال نکند، جرائمی برای شرکت لحاظ خواهد شد. جرائم کارفرمایان شامل دو جریمه عدم ارسال لیست و جریمه پرداخت نکردن حق بیمه است.
لیست موارد معاف از پرداخت حق بیمه

توجه داشته باشید که برای برخی پرداختی‌های موجود در حقوق، نیازی به پرداخت حق بیمه نیست. موارد شمول معاف از بیمه به شرح زیر هستند:

بازخرید‌های ایام مرخصی
هزینه‌های عائله‌مندی
پرداختی‌های مربوط به سفر و ماموریت
حق شیر
ما به التفاوت کمک هزینه مسکن و خواروبار در صورت بیماری افراد
پاداش‌های مربوط به نهضت سواد آموزی
حق التضمین
مزایای پایان کار
خسارات اخراج از کار
تمام پاداش‌های افزایش تولید، البته در صورتی که بیشتر از حقوق ۲ ماه در سال پرداخت نشود.

توجه داشته باشید که، به جز مواردی که در بالا ذکر شد، سایر پرداختی‌ها شامل حق بیمه می‌شود.
الزام ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان

تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی برای هر کارفرمایی ضروری است و در صورت تأخیر در ارسال، شرکت مشمول جریمه می‌شود. انجام این مراحل برای بار اول ممکن است که کمی باعث سردرگمی شما شود؛ اما در سری‌های بعد همه کارها سریع‌تر انجام خواهد شد.

در صورتی که، در مورد ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی، سوال یا ایهامی داشتید، از قسمت نظرات این مقاله با ما در ارتباط باشید.

سامانه بارگذاری اینترنتی لیست بیمه

سامانه بارگذاری اینترنتی لیست بیمه، به نشانی اینترنتی es.tamin.ir، به منظور ارائه خدمات، جهت ثبت و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی ۱۴۰۳، توسط سازمان بیمه تامین اجتماعی، طراحی و راه اندازی شده است. در حال حاضر، در سامانه اینترنتی ارسال لیست بیمه یا همان سامانه یکپارچه تامین اجتماعی، خدماتی کارا ارائه شده که در ادامه، در رابطه با نحوه بارگذاری لیست بیمه در سامانه بارگذاری اینترنتی لیست بیمه​ تامین اجتماعی، توضیحات لازم، آورده شده است.

 

برای ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی، ابتدا، وارد سامانه بارگذاری اینترنتی لیست بیمه، به نشانی اینترنتی es.tamin.ir، شوید. سپس، گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید.
در این صفحه، نام کاربری و گذرواژه را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایید.در این قسمت، می بایست ابتدا، از بخش کارفرمایان، قسمت خدمات کارفرمایان و سپس، گزینه در خواست استفاده از خدمات غیر حضوری را انتخاب کنید.در این مرحله، می بایست بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک نمایید.حال، در این مرحله، شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیک خود را در کادر های مربوطه وارد نموده و سپس، گزینه ارسال پیامک اعتبار سنجی را انتخاب نمایید.

در نهایت، به این صورت، ثبت درخواست جهت استفاده خدمات غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی، تایید می گردد.

 

در این قسمت، می بایست ابتدا، از بخش کارفرمایان، قسمت لیست حق بیمه و سپس، گزینه ارسال لیست حق بیمه را انتخاب کنید.
در این مرحله، می بایست بر روی گزینه ایجاد لیست حق بیمه جدید آنلاین کلیک نمایید.حال، در این مرحله، اطلاعات مرتبط با کارگاه را وارد نموده و سپس، گزینه جستجو را انتخاب نمایید.

در نهایت، با طی نمودن مراحل ثبت لیست بیمه، از طریق سایت es.tamin.ir، ارسال لیست بیمه صورت می گیرد.

 

همچنین، افرادی که قصد استفاده از خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی را دارند، می توانند از طریق ورود به پرتال سازمان تامین اجتماعی، به نشانی portal.tamin.ir، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ورود به پرتال تامین اجتماعی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

ارسال لیست بیمه از طریق نرم افزار ارسال لیست بیمه

نرم افزار ارسال لیست بیمه، همانند برنامه تامین اجتماعی دیجیتال، توسط سازمان بیمه تامین اجتماعی، برای استفاده کارفرمایان بیمه تامین اجتماعی، جهت ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ، راه اندازی شده است. با وجود این نرم افزار، امور مربوط به تهیه لیست بیمه که شامل سوابق بیمه برای کارمندان و کارگران است، بسیار ساده تر انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری اشخاص، برای تنظیم لیست بیمه به شعب سازمان تامین اجتماعی نمی باشد.

 

با وجود این نرم افزار، سرعت تنظیم لیست بیمه برای کارفرمایان، به سرعت افزایش پیدا می کند و کارفرمایان، می توانند بسیار راحت تر در زمان مهلت بارگذاری لیست بیمه، اقدام به تنظیم و ارسال لیست بیمه کنند. نرم افزار ارسال لیست بیمه کارکنان تامین اجتماعی، با نام لیست دیسک ( List Disk ) منتشر شده است و کاربران، می توانند این برنامه را از سامانه بیمه تامین اجتماعی دانلود کنند. در ادامه، لینک دانلود نرم افزار ارسال لیست بیمه آورده شده است.

 

دانلود نرم افزار ارسال لیست بیمه برای اندروید

آن دسته از افرادی که گوشی هوشمند آن ها، از نوع اندروید، می باشد، می توانند با دانلود برنامه ارسال لیست بیمه کارکنان، در زمان مهلت بارگذاری لیست بیمه اقدام به ارسال لیست بیمه با سرعت بیشتری کنند. این برنامه امکان ارسال لیست بیمه به تامین اجتماعی را به صورت آنلاین، برای کارفرمایان فراهم می کند.

آن دسته از افرادی که نسخه سیستم عامل گوشی هوشمند آن ها، از نوع IOS می باشد، می بایست که حتما از نسخه IOS برنامه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند. با دانلود این برنامه بر روی گوشی های هوشمند آیفون، امکان ارسال لیست بیمه در گوشی های هوشمند وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، سازمان بیمه تامین اجتماعی نسخه سیستم عامل IOS را برای برنامه ارسال لیست بیمه، منتشر نکرده است و این دسته از اشخاص، با گوشی های آیفون، امکان دانلود، نصب و یا استفاده از نرم افزار ارسال لیست بیمه را ندارند./اندیشه معاصر

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط